OČR a práce na půl úvazek

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
27
18.7.20 16:24

OČR a práce na půl úvazek

Dobrý den. Prosím o radu spíš nějakou účetní pokud se tady někdo najde. V červnu jsem čerpala 1az 30 OCR. Pracuji jako zdravotní sestra na Aru na půl úvazku. Odslouzila jsem všech 8 služeb co jsem od sloužit měla. Mame dlouhodobý plán služeb. Já se trefila sluzbama jen na 2 služby dle dlouhodobeho plánu. Zbytek služeb což je 6 dnů jsem odslouzila v jiné dny než jsem měla naplánované. Tudíž mi na výplatu proplatili jenom odpracované 2 dny. Zbylých 6 dní co jsem pracovala mi nezaplatili. Tudíž jsem 6 dní pracovala zadarmo. Je to mozne aby to byla pravda že mám proplaceny jenom ty 2 dny? Volala jsem účetní ale má dovolenou. Pracuji ve Fakultní nemocnici. Přijde mi to moc nefér. To jsem těch 6 dnů nemusela teda vůbec chodit do práce když jsem pracovala zadarmo. Proplatili mi jenom 23 hodin. Coz jsou ty 2 dny. Za den se mi počítá 11.5 hodiny. Stáhli mi tarif, osobní ohodnocení, příplatky za ARO, JIP… Pokud se ozve nějaká účetní a pořadí mi budu moc ráda. Předem moc děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
66806
18.7.20 16:38

@brozi kdyz jsi odevzdavala papir o cerpani ocr, mela jsi oznacit dny, kdy jsi ho cerpala. dny, kdy jsi byla v praci, mel zamestnavatel oznacit jako odpracovane a samozrejme jsi je mela mit proplacene. Pockej na ucetni, nekde se stala chyba, praci ti proplati.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27
18.7.20 16:43

@matkabagristy Ty dny kdy jsem měla služby jsem tam označila. Ale i tak mne proplatili jenom ty 2 služby. Zbylých 6 jsem měla psané v jiné dny než byl dlouhodobý plán. Achjo… Pracuji 20 let a toto teda beru jako velkou velikou křivdu. Jsem z toho otrávená…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30927
18.7.20 16:46

@brozi nebud, to je nejaka chyba, ne umyslna krivda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27
18.7.20 16:56