Otec tají příjmy u soudu

30.6.15 08:29

otec tají příjmy u soudu

Ahoj holky, je tady toho o výživném hodně, ale nikde jsme nenašla konkrétně probíraný můj problém. Soudím se s otcem o zvýšení výživného a on vědomě zatajuje své příjmy. Okresní soud mu výživné zvýšil, ale otec se odvolal, že ho to zrujnuje. Přitom všichni víme, že lže a zatajzje víve než polovinu výdělku. Nenapadá tady někoho co s tím?? :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

69307
30.6.15 08:41

Jak zatajuje? Jako bere peníze na ruku a nepřiznává je? Nebo jak zatajuje? Pak mu vysvětlit, že pokud hodlá zatajovat, oznámíš situace s přesným postupem zatajování peněz finančnímu úřadu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.6.15 08:48

Doložil na potvrzení od zaměstnavatele kolem 10 ti tis.Ale bere mnohem více. Pracuje jako kuchař na pozici hlavního kuchaře více než 10 let u stejného zaměstnavatele. Restaurace hledá uklízečky s platem od 16 ti tisíc. Kolem 16ti tam brar ještě když jsme byli spolu. K soudu se dostavil jako chudák nemající na jídlo a nyní si vzal k odvolání advokáta a vymyýšlí si, že zvýšení výživného ho zrujnuje. Navíc ve stejné res. pracuje i jeho manželka a u té zatajil, že je na rodičovské a nepracuje. Přitom pracuje. Vůbec nevim co s tím. Mluvit se s ním nedá.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.6.15 08:53

Napsala jsem do vyjáření k jeho odvolání, že nedokládá skutečné příjmy a doložila jsem jako důkaz z volně přístupného portáluna, že zamestnavatel hledá uklízečku od 16tis. Jenomže se obávat jak to celé dopadne. Soudkyni u prvního soudu také bylo jasné, že lže a dokonce přerušila jednání aby si šla ověřit kolik se dá v jeho bydlišti vydělat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
JayLee
30.6.15 08:58
@mimisek023 píše: