Pálení ,,tam dole,, po antb.

68
1.1.20 11:55

Pálení ,, tam dole,, po antb.

Hezký den, ráda bych vás poprosila o radu. Měla jsem (ještě dobírám), antibiotika. Od včerejška mě svědí a pálí tam dole. Měla jsem i probiotika a stejně se problém vyskytl :(. Aby toho nebylo málo, ještě jsem k tomu dostala menstruaci. Poradili byste mi prosím něco účinného z lékárny, s čím máte zkušenosti?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7474
1.1.20 11:56

Probiotika Hylak nebo Biopron. Polykaci ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
68
1.1.20 11:57
@Tarjei píše:
Probiotika Hylak nebo Biopron. Polykaci ;)

A to pomůže na svědění? Není to jen na,, žaludek,,? :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1127
1.1.20 12:00

Na svědění je pro mě top Canesten krém, zdycky mi pomohl.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7474
1.1.20 12:00

@Oblecenikl imunita ma sidlo v tlustym strevu. Ja mivala kvasinky, nahodou jsem zacala jist probiotika, jen abych pro sebe neco udelala. A od ty doby kvasinky ani jednou. To asi nebude nahoda a uz to tak je skoro dva roky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
68
1.1.20 12:01
@Tarjei píše:
@Oblecenikl imunita ma sidlo v tlustym strevu. Ja mivala kvasinky, nahodou jsem zacala jist probiotika, jen abych pro sebe neco udelala. A od ty doby kvasinky ani jednou. To asi nebude nahoda a uz to tak je skoro dva roky.

Ale já probiotika jím taky a přesto mám tento problém. Proto hledám něco, co mi pomůže teď ☺️

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
68
1.1.20 12:02
@Oliverka28 píše:
Na svědění je pro mě top Canesten krém, zdycky mi pomohl.

Děkuji moc za radu :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7474
1.1.20 12:03

@Oblecenikl no asi kazdymu sedne neco jinyho. Zkus boraxovy globule, kdyz nepomuzou tak ten Canesten.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7474
1.1.20 12:04

Nekdo prisaha na ucinky bilyho zivyho jogurtu…ne jist, ale zavadet do pipky.. logiku to ma no.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
261
1.1.20 12:04

Existují probiotika pro ženy. Tyhle beru s atb já a problémy už nemívám.

https://www.benu.cz/…otect-cps-30?…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13045
1.1.20 12:05
@Oblecenikl píše:
Ale já probiotika jím taky a přesto mám tento problém. Proto hledám něco, co mi pomůže teď ☺️

Stalo se mi to stejné, po antb. i přes probiotika vaginální zánět…je to hodně individuální, já třeba nemůžu nic, co obsahuje clotrimazolum, což je Canesten. Ten mi to vždy jen rozdráždil. Pomohl mi Gynimun na akutní stav, potom i jako prevence. Nebo Gynocaps, ten ale spíš jen na udržení správného prostředí v pochvě.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1153
1.1.20 12:18

No, taky trpím na mykozy po ATB. Když ti najela menstruace, tak bych prozatím dodržela jen přísnou hygienu a uvidíš jak se budeš cítit po ms. Mě to s ní vždy celkem odešlo. Jinak bych pak nasadila boraxové globule :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20
1.1.20 20:29

Já už teď pokaždé když beru ATB (loni 2× kvůli angine) nebo kdykoliv cítím že na mě leze mikoza, tak použiji preventivně Gynocaps. Vozim je sebou i na víkendy pryč atd., prostě vždy po ruce a musím zaklepat že od té doby kdy je používám tak canesten nebyl potřeba. Nevím ale jestli už není pozdě, zní to jako že to máš už rozjeté.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat