Panicke záchvaty a škola

Anonymní
7.3.20 11:58

Panicke záchvaty a škola

Dobrý den, jsem studentka, mám cca 3× do týdne zachvaty úzkosti, při kterých nemůžu dýchat, začnu se trast a bojím se, že mi někdo ublíží, beru léky, ale nevím jak to zvládat. Cim více stresu, tím horší. Nevíte někdo jak se uklidnit? Podstupuji i psychoterapii.. Nemáte prosím někdo nějaký tip jak se s tím vypořádat? Děkuji moc

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2349
7.3.20 12:06

No, vytrvej v terapii a eventuálně zvaž, jestli je pro tebe obor, který studuješ, potažmo celé studium jako takové vhodné.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.3.20 12:08

Děkuji, zatím studuji jen gymnazium..

• Citovat
  • Upravit
2349
7.3.20 12:10
@Anonymní píše:
Děkuji, zatím studuji jen gymnazium..

Aha, tak tam by bylo záhodno školu dokončit. V to případě doporučuji konzultaci s psychiatrem a eventuální úpravu medikace. Pak také můžeš vyzkoušet řadu alternativních postupů jako je pravidelné cvičení jógy, akupunktura, meditace. Není to samospásné, ale někomu to pomáhá

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.3.20 12:12

Děkuji cvičím jogu, medituji..

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
7.3.20 12:16
@Anonymní píše:
Dobrý den, jsem studentka, mám cca 3× do týdne zachvaty úzkosti, při kterých nemůžu dýchat, začnu se trast a bojím se, že mi někdo ublíží, beru léky, ale nevím jak to zvládat. Cim více stresu, tím horší. Nevíte někdo jak se uklidnit? Podstupuji i psychoterapii.. Nemáte prosím někdo nějaký tip jak se s tím vypořádat? Děkuji moc

Aleno?

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
7.3.20 12:18

Mame tyhle potize v rodine, mamka aj segra, presne medikaci ted nevim a obe dochazi pravidelne k psychologovi. Ja mam tyhle potize taky, zhorsila to neuroborelioza. Uklidnoval mne Esoprex napsany od neurologa. Popremyslela bych u tebe o zmeny medikace a take opravdu nalezeni duvodu, proc se tomu tak deje :think:

• Citovat
  • Upravit
10486
7.3.20 12:38