Pásový opar před otěhotněním

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Dita1990
Nováček 4 příspěvky 17.03.15 19:49
Pásový opar před otěhotněním

Ahoj všem :-) mám na vás otázku. S manželem jsme se chtěli začít snažit o víkendu o miminko. Bohužel se mi na ruce objevil pásový opar :( chtěla bych se zeptat jestli nevíte, jak dlouho budeme muset čekat než se budeme moci začít snažit? Děkuji za jakoukoliv reakci :-)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
dorkas
Závislačka 2563 příspěvků 17.03.15 19:55

@Dita1990 já bych tomu dala čas do příštího měsíce, až opar úplně vymizí. Opary nejsou sranda.

pegisek
Kecalka 335 příspěvků 17.03.15 20:06

@Dita1990
Ahoj a už ten pásový opar léčíš? Myslím tím pokud budeš brát antivirové léky a léky proti bolesti. raději bych snažení odložila… přeci jen pásový opar není sranda, může se ti to rozlést a navíc ty léky taky nic moc…
dle mého 1 - 2 měsíce by mohli stačit, ale nejsem odborník jen jsem ho měla taky a nebyla to sranda. Navíc mi od té doby haprují v krvi CMV virus - cytomagavirus.

Michala79
Stálice 62 příspěvků 17.03.15 20:07

Já měla pásový opar před a během těhotenství tak 1× za dva měsíce, ale lehčí formu (jen pupínky a svědění, bez bolesti). Vědel o tom i můj gynekolog a neviděl v tom problém. Jediný problém by
nastal při pásové oparu na genitáliích při porodu (ale tam jsem ho nikdy neměla) - to by pak byl 100% císař (a ten jsem stejně měla, protože byl malý špatně otočený). Takže si myslím, že při snažení to vůbec nevadí:-)

Michala79
Stálice 62 příspěvků 17.03.15 20:09

Samozřejmě pokud na to nebereš nějaké extra léky, to je pak problém. Ale na to se případně zeptej gynekologa

Dita1990
Nováček 4 příspěvky 17.03.15 20:35