Plíce, je to ono??

Anonymní
10.5.22 17:40

Plice je to ono??

Ahojte vy co chodíte na plicní mám otázku,
Byla jsem na plicní s tím že se mi prostě špatně dýchá ale trpím docela stresem, několikrát záchrana služba, vzdy v pořádku, rtg plic a srdce v pořádku krevní rozbor srdce a všeho v pořádku, štítná žláza v normě, mám saturaci 99, plicní objem 3,5 L a 86%… Poslech čistý sklipkovy… Spirometrie jsem musela udělat na dvakrát páč jsem špatně spolupracovala měla jsem sebou syna… No a prý mám lehkou obstrukcí ale není to jistý kvuly tomu vyšetření… Nemam žádné záchvaty kašle nic… Je to možný že mi to dělá ta úzkost… Dopoledne si lehnu s malým na chvilku usnu a už se mi špatně dýchá a jsem celá jakoby sevřená na hrudníku, už jsem obešla lékaře a v pořádku

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
24138
10.5.22 17:52

Ano, podobné věci úzkost dělá a pokud máš vyloučené všechny ostatní příčiny, což podle toho co píšeš máš, tak to chce učit se úzkosti rozumět a zacházet s ní. Zároveń u panické poruchy bývá právě tělesné prožívání, které ale mozek nečte jako projev úzkosti a musí se to tak nějak učit

Začni třeba tady s touhle knížkou¨

https://obchod.portal.cz/…e-z-uzkosti/

a možná i sem

https://www.kosmas.cz/…cka-porucha/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.5.22 17:55

Je to hrozný co si prožívám Dr mi dělala několikrát odběry na štítnou žlázu hodnoty v normě kardiologie EKG sono a holter 24 hodin v pořádku rentgen plic v pořádku jakoby mi někdo ležel na plicích brnění neurologii v pořádku vypadalo to na Rs ale naštěstí nic…

• Citovat
  • Upravit
Ou
24138
10.5.22 18:00
@Anonymní píše:
Je to hrozný co si prožívám Dr mi dělala několikrát odběry na štítnou žlázu hodnoty v normě kardiologie EKG sono a holter 24 hodin v pořádku rentgen plic v pořádku jakoby mi někdo ležel na plicích brnění neurologii v pořádku vypadalo to na Rs ale naštěstí nic…