Pobodání nůžkami - 2.třída, přeháním, když to chci řešit?

1.11.25 06:52

Pobodání nůžkami - 2.třída

Ahoj všichni, potřebuji poradit, jak byste postupovali. 🙏🏼 Syn je v druhé třídě, kde je hodně kluků a celkově se tam dost perou a nemám pocit, že by to někdo řešil nebo tam byl dostačující dozor. Včera přišel syn od tatínka s tím, že mu ve škole spolužák vzal klobouk, on ho čapnul, dal bokem a spolužák ho za štípnul do krku, pak šel do penálu, vyndal nůžky a začal ho bodat do ruky. Chápu, že se kluci perou, a že syn není výjimka, ale tohle mi přijde naprosto přes čáru! 🙈 Celý den mi bylo zle z toho, že kluk v druhé třídě má v hlavě, že do někoho bodat je OK 8o a příště bodne jinam, vezme si něco ještě ostřejšího nebo cokoliv..🙈 synovo ranky jsem vyfotila a napsala učitelce, ex manžel to řešit nechce 🤷🏻‍♀️ a všichni dělají, že se nic nestalo. A já se ptám přeháním to, když si myslím, že by se to mělo řešit víc? 🙏🏼

Příspěvek upraven 01.11.25 v 10:21

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8939
1.11.25 07:05

To jsou ty slavné hry. Týden zpět jsem slyšela kolegyni, jak řešila kluky. Jeden druhému říkal, že půjdou na bitku. Jsou to prvňáci. Oni se neumí bavit o ničem jiném, než je bití, vraždění, střílení. Používají slova, která jsou v hrách, jména postav.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
41127
1.11.25 07:12
@BarbaraSteff píše: Více

a byla jsi s ním u lékaře? jak moc hluboké to bylo? trvala bych minimálně na řešení s učitelkou, ředitelkou a rodiči žáka. Pokud se ta stopka neudělí zavčas, nedojde mu, jaký problém to je…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35666
1.11.25 07:15

To bych určitě řešila s ředitelkou, učitelkou a rodiči kluka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26243
1.11.25 07:20