Poradna dětského psychologa
PhDr. Václav Mertin
Ahoj všichni, potřebuji poradit, jak byste postupovali. 🙏🏼 Syn je v druhé třídě, kde je hodně kluků a celkově se tam dost perou a nemám pocit, že by to někdo řešil nebo tam byl dostačující dozor. Včera přišel syn od tatínka s tím, že mu ve škole spolužák vzal klobouk, on ho čapnul, dal bokem a spolužák ho za štípnul do krku, pak šel do penálu, vyndal nůžky a začal ho bodat do ruky. Chápu, že se kluci perou, a že syn není výjimka, ale tohle mi přijde naprosto přes čáru! 🙈 Celý den mi bylo zle z toho, že kluk v druhé třídě má v hlavě, že do někoho bodat je OK
a příště bodne jinam, vezme si něco ještě ostřejšího nebo cokoliv..🙈 synovo ranky jsem vyfotila a napsala učitelce, ex manžel to řešit nechce 🤷🏻♀️ a všichni dělají, že se nic nestalo. A já se ptám přeháním to, když si myslím, že by se to mělo řešit víc? 🙏🏼
Příspěvek upraven 01.11.25 v 10:21
To jsou ty slavné hry. Týden zpět jsem slyšela kolegyni, jak řešila kluky. Jeden druhému říkal, že půjdou na bitku. Jsou to prvňáci. Oni se neumí bavit o ničem jiném, než je bití, vraždění, střílení. Používají slova, která jsou v hrách, jména postav.
@BarbaraSteff píše: Více
a byla jsi s ním u lékaře? jak moc hluboké to bylo? trvala bych minimálně na řešení s učitelkou, ředitelkou a rodiči žáka. Pokud se ta stopka neudělí zavčas, nedojde mu, jaký problém to je…
To bych určitě řešila s ředitelkou, učitelkou a rodiči kluka.
Ex to řešit nechce a zakladatelka nemůže vědět, jestli se to řeší ve škole - tvrzení, že „to nikdo neřeší“ je podloženo čím? Nevěřím, že by učitelka neřešila takovou situaci s hříšníkem a jeho rodiči - jen to nebude troubit do světa, vzhledem k tomu, že nesmí nic šířit, a to ani rodičům „postiženého“. Těm max oznámí, že se to řeší.