Postinor, špinění, těhotenství

11
1.3.21 07:38

Postinor, špinění, těhotenství

Ahoj holky,
ráda bych nastínila svojí situaci. V minulém měsíci mi při sexu praskl kondom, použila jsem Postinor a další MS se dostavila v termínu. Tento měsíc jsem přebrala s alkoholem, došlo na sex. Nejdřív jsem zpanikařila, protože jsem si téměř nic nepamatovala a vzala si ellaOne. Pak mi ale bylo řečeno, že jsme měli kondom. Celé se to odehrálo 21. den cyklu. Teď 29. už 4. den špiním, někdy to bylo jen lehké špinění a někdy i krev, ale ne tak silná jako při klasické MS. Test jsem pro jistotu dělala a je negativní. Myslíte, že je to celé způsobené tou dávkou léků, co jsem do sebe naprala? :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1616
1.3.21 07:56

To bude těma práškama, pokud nejsi schopna si udržet opatrnost u sexu, tak se zamysli nad lepší ochranou.Ty prášky nejsou na běžné zobání, dokážou pěkně rozhodit cyklus.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11
1.3.21 07:58

@mamule42 to je mi jasné, rozhodně byla chyba užít je dvakrát :oops: teď mi jde o to vyhnout se těhotenství, samozřejmě jsem pěkný debil, ale to je na jinou diskuzi :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1063
1.3.21 08:10

Na 99 % to bude téma práškama. Jako dva měsíce po sobě si vzít takovou hormonální nálož… nebylo by lepší používat nějakou spolehlivou antikoncepci, když už nejsi schopná spolehlivě myslet u sexu?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1616
1.3.21 08:11

Jediný co ti můžu poradit tak ještě vyčkej. Udělej si za pár dní ještě test, aby jsi těhotenství vyloučila definitivně. Myslím ale že plašíš zbytečně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11
1.3.21 08:15

@Midaku ano rozhodně bylo, o tom není vůbec pochyb :( myslela jsem si, že kondomy mi stačí, ale očividně pro takový tele ne :D doufám, že je to jen práškama a začnu se lépe chránit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11
1.3.21 08:16

@mamule42 děkuju..ano, asi zbytečně plaším, dneska jsem z toho ani nespala, potrestala jsem se dost :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1063
1.3.21 08:29

Pokud bys měla každej měsíc takhle panikarit, tak je fakt lepší vybrat neco jieho než kondomy. Na gynde ti poradí. Prášky, tělísko, naplasti, injekce.. nějaké gely atp radši nezkousej :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11
1.3.21 08:33

@Midaku To máš pravdu no, já nechtěla brát hormonální antikoncepci, když nemám stálého partnera a nakonec jsem dopadla tak, že jsem tam ty hormony naprala v nejvyšší dávce :roll: jen nevím, jestli tohle špinění případně považovat za MS nebo čekat, že se holka ještě někde objeví

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
228
1.3.21 19:09

Jestliže jsi po roztržení kondomu užila Postinor, je to v pořádku, a protože jsi měla menstruaci, zřejmě jsi neotěhotněla. Před užitím druhé pilulky jsi ovšem měla věc konzultovat s partnerem, a pokud měl oblečený kondom, neměla jsi nic užívat. Byla to velká chyba, která Ti narušila menstruační cyklus, takže teď není jisté jak mnoho a jak dlouho budeš krvácet. Teď nemůžeš nic dělat. Test má smysl dělat nejdříve 14 dnů po souloži, lépe o několik dnů později. Možnost miniinterrupce tím nepromeškáš, kdyby byla zapotřebí. – Pokud nevedeš pravidelný intimní život, jsou kondomy vhodná dostatečná ochrana, která Tě navíc chrání před infekcí. Pilulky nebo nitroděložní tělíska jsou vhodnější pro pravidelný intenzivní sex.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11
2.3.21 07:25

Holky, nejspíš mám MS, je to normálně krev, ale je to spíš slabší než normálně. To bude asi těmi prášky že? Jinak jeden test jsem zkoušela dnes 11. den po styku a byl negativní.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat