Potíže s pamětí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

boruvka33
Kecalka 178 příspěvků 12.12.17 19:15
Potíže s pamětí

Dobrý den, kamarádka mě poprosila o radu, jak na výpadky s pamětí. Protože občas pro své kolegy objednávám Just, tak mě poprosila, jestli něco není na soustředěnost, paměť ale tak nějak si myslím, že to bude chtít něco jiného. Pracuje jako kuchařka, dotoho vede svůj penzion, tak co jsem tak poslouchala, tak má toho dost. Jedním slovem, vyčerpanost, únava, nesoustředěnost, agresivita, nervozita, nevnímá, neposlouchá,… víte o něčem, co by ji aspoň trochu vzpružilo. Já sama mám názor… ubrat, ale nevím jestli tohle chce slyšet.

Reklama

Reakce:

Emimin7
Kelišová 7293 příspěvků 12.12.17 19:20

Z me zkusenosti to chce v tomhle ohledu cvicit mozek. Treba cteni knih je dost efektivni. Ale podle popisu to zni, ze nema cas, tak tezko radit.

Halamka
Závislačka 3337 příspěvků 12.12.17 19:29

Uz se ji do hlavy vic nevejde. Kdyz nechce poslouchat a zpomalit, rozdelit praci a odpocinek stejnym dilem, tak se ji telo ozve razantneji. Tohle muze byt upozorneni. Kdyz NEPOSLOUCHA, prijde zretelnejsi a potom muze prijit o mnoho vic, nez kdyz ted zvolni.
Ale asi si na to musi prijit sama, kdyz NECHCE SLYSET.

Knihomyš
Extra třída :D 10507 příspěvků 12.12.17 19:31

Meditační techniky - zklidnění, soustředění na dech, na části těla… existuje víc způsobů a metod. Prostě zastavit denně aspoň na chvilku.
Jinak záleží, co jí chybí, to by chtělo rozbor krve.
Mně třeba pomáhal riboflavin.

Takyjedna
Závislačka 4573 příspěvků 12.12.17 19:57

Ať jede někam, kde může mozek úplně vypnout. Na nic nemyslet, jenom na jídlo, spánek, odpočinek.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.12.17 20:03
@boruvka33 píše: