Pozitivní těhotenský test

Anonymní
20.1.21 18:50

Pozitivní TT

Zdravím děvčata, vím že to už tady bylo několikrát a opakovaně, ale chtěla bych se zeptat. V květnu a srpnu 2020 mám za sebou dvakrát zamklé těhu..už je to přes rok snažení. Jsem celý leden na neschopence, že třeba stresem(pracuji jako zdravotní sestra) no a Včera 28 DC, byla jsem objednaná ke gynekologovi, že mi udělá vyšetření a zjistí proč to nejde..no a ráno bum vyšel pozitivní test, odběr na HCG dopadl dobře, odpovídá rannemu těhotenství. Další kontrola za týden..a já se bojím, že to dopadne stejně jako minulý rok..dnes jsem si dělala druhý test, čárka trošku silnější..další zkusím za dva dny a snad bude sílit..máte někdo podobne zkušenosti? Vím že každý je jiný, akorát asi potřebuju trochu uklidnit…🙈 předem vám děkuji za reakce :oops:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20580
20.1.21 18:52

Hele ani 10 testu co budou silit to nic nepoví. Ten začátek je bohužel buď a nebo. Tak se hod do pohody a mysli na to, ze to dopadne dobře. Teď už to neovlivnis. Jinak teda já to měla stejně, 2× potrat po 2 měsících, pak půl roku nic a další těhotenství vyšlo :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
20.1.21 19:05
@Anonymní píše:
Zdravím děvčata, vím že to už tady bylo několikrát a opakovaně, ale chtěla bych se zeptat. V květnu a srpnu 2020 mám za sebou dvakrát zamklé těhu..už je to přes rok snažení. Jsem celý leden na neschopence, že třeba stresem(pracuji jako zdravotní sestra) no a Včera 28 DC, byla jsem objednaná ke gynekologovi, že mi udělá vyšetření a zjistí proč to nejde..no a ráno bum vyšel pozitivní test, odběr na HCG dopadl dobře, odpovídá rannemu těhotenství. Další kontrola za týden..a já se bojím, že to dopadne stejně jako minulý rok..dnes jsem si dělala druhý test, čárka trošku silnější..další zkusím za dva dny a snad bude sílit..máte někdo podobne zkušenosti? Vím že každý je jiný, akorát asi potřebuju trochu uklidnit…🙈 předem vám děkuji za reakce :oops: