Práce prodavačky - zkušenosti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Calendulka
Kecalka 394 příspěvků 27.07.19 17:20
Práce prodavačky - zkušenosti

Ahoj, holky :) Nějak teď řeším práci, projíždím inzeráty. Budu ráda, když se podělíte o zkušenosti s prací prodavačky (nejlépe v různých řetězcích) - jak jste byly spokojené, apod. Slyšela jsem např. že práce v Hrušce je náročnější než v Lidlu…

Reakce:
Uživatel je onlinemrav
Vesmírná mluvilka 31417 příspěvků 27.07.19 18:50

Ahoj. Pracuji jako prodavač v Albertu. Dá se říct, že je vždycky lepší si vybrat nadnárodní řetězec, než Českou prodejnu - a tou Hruška je. Na tvém místě bych si vybral Lidl - mají tam slušné peníze. Je ale vždycky potřeba brát v potaz nabídku a poptávku. Já jsem samoživitel - mám tří a půl letou holčičku a tak třeba nemůžu dělat celé dny a víkendy, ty jen když mám hlídání. V obchodě je běžné, že se dělají soboty i neděle. Nezanedbatelný je kolektiv, ve kterém budeš pracovat a osoba managera. Je lepší, když děláš v dobrém kolektivu, než když děláš ve špatném, rozhádaném. Taky v obchodě se dělá na směny - ranní, odpolední. Určitě ti, když se půjdeš zeptat, řeknou, které pozice mají volné a co ta práce obnáší. Přeji ti hodně štěstí a až najdeš, do pracovního procesu vstup pravou nohou. :mavam:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.07.19 19:51

Prodavačka kdekoliv slouží jako hromosvod pro zákazníky. Slabé povahy dlouho nevydrží. Já si vypěstovala slušnou sociální fóbii a nemám ráda lidi.

Náročnost práce záleží na tom, co máš ve smlouvě, co ti nařídí šéf a co si necháš líbit. Hodně záleží na kolektivu.