Práce v UK

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
129
9.4.15 19:57

Práce v UK

Ahoj holky, za otázku nic nedám, ale nevíte někdo o nějaké práci v UK pro dvě holčiny? Jsme obě původně učitelky, ale chtěly jsme si zkusit ještě nějaký to vzrůšo:) Já Aj na dobré úrovni, kámoška ji má spíše horší než lepší. Děkuji:) Jinak kdyby jste někdo věděl o nějaké dobré destinaci, kde například není tak složité najít práci například jako servírka, barmanka a atd, tak se taky prosím ozvěte. :* :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8850
9.4.15 20:16

Vy jste absolventky?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
129
9.4.15 20:17

JJ, obě Mgr. Akorát já jsem učitelka pro střední a ona pro první stupeň.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8850
9.4.15 20:21

A nenašly jste místa…no to je sila :,( no, o práci přichází i ty s praxí třeba po mateřské…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6525
9.4.15 20:38

@Trinity11 Tak zkus pohledat nejake info tady

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
129
9.4.15 20:38

Já zůstat v ČR nechci, ale práci bych našla. Kamarádka se rozloučila po dvou a půl letech se školstvím, že to za takovou almužnu dělat nebude, že ty 15 hodinový denní šichty a nervy v háji opravdu nestojí. Spíš jsme si to chtěly okořenit život..:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6525
9.4.15 20:42

@Trinity11 Nebo jeste lepe tad y. Hledej podle mesta, kde bys chtela zakotvit…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
434
9.4.15 20:50

Mrknete na www.pohyby.co.uk - je to stranka pro Cechy a Slovaky v UK… mohly byste tam najit info, ktere muze pomoct…
Jinak ja znam velice dobre East a West Sussex… primo v Brightonu je vzdycky prace v cateringu dost. Ale zase je tam drazsi bydleni… takze to chce nastudovat moznosti a pak se rozhodnout

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
129
9.4.15 20:54

@Black Cat Dík moc..:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2016
9.4.15 20:59