Předmanželská smlouva a půjčka

2941
25.7.23 14:14

Předmanželska smlouvá a půjčka

Ahoj holky je tu prosím někdo kdo mi poradí?
Máme s manželem předmanželskou smlouvu sepisovali jsme ji z důvodu že manžel měl exekuci a bál se aby nesahli na moje peníze když se vezmeme.
Teď už ma exekuci doplacenou.
Ale k věci. Chceme koupit nové auto a musíme si na to vzít půjčku. Když bude manžel žádat budou do toho počítat i moji konsolidací že se platí. Měla jsem ji uz v době kdy jsme tu smlouvu sepisovali.
Moje mamka mi tvrdí že to počítat budou protože jsme manželé. Manžel jinak žádnou půjčku nic takového na sebe nemá. Nevíte tedy jak bude?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Janli
25.7.23 16:00

Nevíme, čeho se ta vaše předmanželská smlouva týká.

• Citovat
  • Upravit
11559
25.7.23 16:32

Nu, nejsem právník, ale předmanželská smlouva se týká jen „manželů“, zatímco tady by mělo jít o rozdělení SJM, ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31281
25.7.23 17:06

My sepisovali predmanzelskou smlouvu ted. Mame plne oddelene jmění manželů, respektive, krom bezneho vybavení domácnosti, vubec nevzniklo. Je to v té smlouve výslovně všechno vypsáno, bod po bodu, movity majetek, nemovity majetek, včetně účtů, výnosů ze spořáků a podobně. Pokud si jeden dobudoucna bude brat půjčku, resi se jen on sam. Tve příjmy (ani tva bonita) se do toho nepočítá. Vec je v plnem vlastnictví toho, na koho se věc napíše.
Take muzete notarskym zapisem tu smlouvu zrusit a sjm „vytvořit“, pokud uz pominul duvod, proč jste ji tehdy sepisovali (uhrazene exekuce). To muzete kdykoliv budete chtit, stejnym zpusobem, jakym jste ji vytvorili, u notáře.
Takze se predevsim podivejte do té smlouvy ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31281
25.7.23 17:10

Spis bych se obavala, ze manzel kvůli té exekuci bude mit zápis v registrech a bude mit obecně potíž na jakoukoliv pujcku dosáhnout.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Vesnickaholka
25.7.23 17:52
@Mar__tanka1983 píše: