Předškoláčci a bojové sporty

18308
8.1.12 19:18

Předškoláčci a bojové sporty

Dobrý večer,
teď jsem trochu na rozpacích, trochu taky v šoku… Jistá organizace v Brně hledá lektora, který bude docházet do mateřských školek několikrát týdně a bude děti učit bojové sporty! Tak to hledím a přemýšlím, co mně ještě uteklo, co ještě neznám..... Co vy na to? Hodí se toto do mateřské školky?
(Ptám se mimo jiné i proto, že jsem jako začátečník - řekněme to tak - dělal judo i karate…)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1853
8.1.12 19:25

nevím jestli je to zrovna vhodné pro předškoláky ,ale zrovna včera jsem přemýšlela nad tím ,že by sebeobrana a prevence napadení mohla být součástí školní výuky třeba v tělocviku.Všude kolem nás samé nástrahy a vůbec se neumíme bránit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3803
8.1.12 19:26

moje dcera chodí od 3let a judo a spíš si tam hrajou než aby dělali bojový sport. Hrozně ji to baví a vyřádí se tam, naučí kolektivu a celkově se pohybovat, protože má hodně energie. Pokud je to vedeno touto formou tak jen doporučit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20529
8.1.12 19:36

Nevidím na tom nic špatného… ovšem za předpokladu, že trenér bude rozumný, výuku přizpůsobí dětěm, vysvětlí jim i etiku (přiměřeně věku) a nebude to jen slepé bušení do sebe navzájem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12980
8.1.12 19:38

Myslím, že je to sport jako každý jiný..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9868
8.1.12 19:44
Jura007 píše:
Dobrý večer,
teď jsem trochu na rozpacích, trochu taky v šoku… Jistá organizace v Brně hledá lektora, který bude docházet do mateřských školek několikrát týdně a bude děti učit bojové sporty! Tak to hledím a přemýšlím, co mně ještě uteklo, co ještě neznám..... Co vy na to? Hodí se toto do mateřské školky?
(Ptám se mimo jiné i proto, že jsem jako začátečník - řekněme to tak - dělal judo i karate…)