Přihlášení

240
7.11.09 00:37

Přihlášení

Dobrý den, zajímalo by mě jak to, že se nemůžu přihlásit pod svým starým nickem Kajdula a jsem tu jako Kajdula1 - coby nováček???Přitom datum registrace v roce 2002 a pouze 4 příspěvky??? :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

240
7.11.09 00:38

Aha, tak jsem už kecalka??? :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
240
7.11.09 00:39

Aha, jen v diskuzi jsem nováček… :cry:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
medvidek
7.11.09 20:10

Tak já skusím metříky :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
3
24.2.14 11:54

Prosím nevím kam to napsat moc se tu ještě nevyznám…přihlásila jsem se na e-mimino a když jsem vypla počítač a mussela znovu zaadat heslo, tak to nešlo - požádala jsem tedy o nové to přišlo, ale když jsem to zadala, tak mě to přihlásilo na někoho jiného..a nemůžu se z toho dostat a nevím jak se dostat na svoje inzeráty a svou stránku… :nevim: :nevim: nevím jestli to sem píši správně kdyžtak prosím poraďte kam to napsat…Děkuji moc..Petra

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
59251
24.2.14 11:56

@tatranak pokud Ti nešlo se přihlásit, tak jsi zadala špatné jméno, nebo heslo - nikoho jiného Ti to nepřihlásí :think: zkus napsat soukromou zprávu rovnou adminovi ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3
24.2.14 11:59

Ale já jsem přihlášená na něokoho jiného nějaká paní co má napsáno tatranak a bydlí ve vyškově..já jsem z Brna a mám nick Nikolkaa tak nějak…nevím jak napsat adminovi nemůžu nic najít děkujiiii

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
59251
24.2.14 12:03

@tatranak normálně najeď na zprávy - do kolonky příjemce napiš admin, popiš, co a jak ;) oni Ti odpoví. Ale fakt nechápu, že by ses přihlásila jako někdo jiný - to bys musela znát jméno a heslo :think: spíš sis omylem založila nový profil.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3
24.2.14 12:05

Díky napíši mu…ne nový profil jsem nezaložila…prostě mě to přihlásilo k někomu jinému jsem z toho taky docela paf…jdu mu napsat

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit