Příspěvek - student

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
11.1.23 22:35

Příspěvek - student

Ahojte, jsem student a do konce roku jsem chodila každý den na brigádu, průměrný výdělek cca 13tisic. Z této částky jsem táhla nájem, jídlo a ostatní věci. Jenže, že zdravotních důvodů nemůžu chodit do práce a přítel je na vše sám, jinak jsme vše jeli na půl. Na internetu jsem našla, že jako student nemám nárok na žádnou podporu. Nejsme člověk co by toho využíval, radši budu chodit makat, ale situace jaká je a já nevím co další měsíce budeme dělat :oops: je nějaká možnost nějaké podpory? Vím že je příspěvek na bydlení ale okrem toho? :? Jinak nevím co dělat, pracovat opravdu aspoň 4-6 týdnu nemůžu :,(

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Aleriga
12.1.23 04:36
@Anonymní píše:
Ahojte, jsem student a do konce roku jsem chodila každý den na brigádu, průměrný výdělek cca 13tisic. Z této částky jsem táhla nájem, jídlo a ostatní věci. Jenže, že zdravotních důvodů nemůžu chodit do práce a přítel je na vše sám, jinak jsme vše jeli na půl. Na internetu jsem našla, že jako student nemám nárok na žádnou podporu. Nejsme člověk co by toho využíval, radši budu chodit makat, ale situace jaká je a já nevím co další měsíce budeme dělat :oops: je nějaká možnost nějaké podpory? Vím že je příspěvek na bydlení ale okrem toho? :? Jinak nevím co dělat, pracovat opravdu aspoň 4-6 týdnu nemůžu :,(

A rodiče? Máš přece peníze od rodičů, ne?

• Citovat
  • Upravit
390
12.1.23 04:41

Mesic to holt přítel zvládne sám. Partnerska podpora ne?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35483
12.1.23 06:52

Možná by ti vyšla neschopenka při takových příjmech. Pokud je tvůj zdravotní stav takový, že by ti ji doktor dal. Co máš za smlouvu? Těch 13tis je z jedné brigády? Kdy jsi naposledy pracovala?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
12.1.23 06:57