Problém s libidem

Anonymní
18.10.22 08:36

Problém s libidem

Ahoj, moc prosím adminy zachovat anonymitu, je to citlivé… S přítelem budu brzy 3 roky, ze začátku nám vše klapalo, všechno bylo super, sex super - chuť byla vždy a všude, hodně jsme výletovali,.. no prostě idylka. Ale cca rok zpátky jsem na sex kvůli nízkému libidu vlivem antidepresiv a antikoncepce přestala mít úplně chuť. Máme ho jen málo, třeba 2× - 3× do týdne, někdy vůbec.. dříve byl každý den a někdy i 2× denně. Mně to zas tak ani nevadí, ale on to není schopný přijmout. Měl by ho klidně dál každý den. Ale já na to prostě nemám chuť a jít do toho, když prostě nechci, je fakt na nic. Měli jsme několikrát o tom rozhovor a přistoupila jsem na to, že zkusím nějaké bylinné směsi na zvýšení libida, protože mám prostě pocit, že už ho kvůli tomu ani nedokážu uspokojit tak, jako dříve. Nic mi ale nepomohlo a libido je na tom stále stejně, konzultovala jsem to se svým gynekologem, ten mi nabídl změnu antikoncepce, což jsem přijala - za zkoušku nic nedám. Antikoncepce mi sedla, většinou se změnami léků nemívám problémy, ale chuť na sex se nijak nezměnila. Zkusila jsem to tedy konzultovat i s mým psychiatrem a i ten mi nabídl změnu léků, ale ani to mi nepomohlo. Už nevím, co s tím, s přítelem se kvůli ne tak častému sexu i dost hádáme. Chci proto poprosit holky vás.. nemáte nějaké fígle nebo rady, jak se k chuti k sexu zase nějak dopracovat? Předehry míváme dlouhé, ale mně nepomáhá ani to.. Budu ráda za cokoliv, za jakoukoliv radu, jsem z toho fakt už zoufalá, s přítelem máme skvělý vztah, ale tohle nám ho dost ničí.

Díky moc. :hug:

  • Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9148
18.10.22 09:22

Kdyz nemas chut a on jo, nabidni mu nejakou alternativu…

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13941
18.10.22 09:40

Anebo ať si on vymyslí nějakou alternativu… 2-3× týdně mi nepřijde málo.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
768
19.10.22 07:50

Tak 2×-3× do týdne snad stačí né..to jsi na tom ještě dobře, když máš léky co to ovlivňují.. mnoho lidí po lécích nemůže vůbec..to by snad měl chápat né..a ty se do toho přestaň na sílu nutit, nebo se ti to zhnusí už úplně.. ať si ho vyhoní když to musí mít denně a neotravuje..aby mě chlap denně prudil se sexem, bych ho poslala někam a to žádné léky neberu..

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3880
19.10.22 07:54

Antidepresiva jsou v tomhle na houby, s tím nic nenaděláš. Je to velmi častý vedlejší efekt. Jsou AD, co libido naopak zvyšují, ale fungují jinak a na víceméně jiné psychické problémy. Chlapa chápu, tebe také. Není vidina, že by ses mohla AD v dohledné době zbavit? Do té doby náhradní sexualita…

Oceňuji, že se snažíš najít řešení, tak má partnerství vypadat. A ne jak Elin29 výše, která myslí jen na sebe. :zed:

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Eva2610
19.10.22 20:36
@Veselej kluk píše:
Antidepresiva jsou v tomhle na houby, s tím nic nenaděláš. Je to velmi častý vedlejší efekt. Jsou AD, co libido naopak zvyšují, ale fungují jinak a na víceméně jiné psychické problémy. Chlapa chápu, tebe také. Není vidina, že by ses mohla AD v dohledné době zbavit? Do té doby náhradní sexualita…Oceňuji, že se snažíš najít řešení, tak má partnerství vypadat. A ne jak Elin29 výše, která myslí jen na sebe. :zed:

Partnerství má vypadat tak, že OBA se snaží najít řešení. Tady se zakladatelka snaží a bere byliny na zvýšení libida. Co přesně dělá ten partner?

  • Citovat
  • Upravit
5134
19.10.22 21:16
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

1.2 Spray Max mop box

  • (4.8) + 25 recenzí

Victoria

  • (4.4) + 20 recenzí

Psychologická poradna pro snažící se, těhotné i maminky

Ikona - Lucie Machová

Mgr. Lucie Machová