Problémy s učitelkou v MŠ

603
18.11.11 12:10

problémy s učitelkou v MŠ

Vámi vložená otázka:

Dobrý den,

máme tříletého hyperaktivního syna, učitelka MŠ podpořena paní ředitelkou ho nechce ve školce déle než do deseti hodin, prý vůbec neposlouchá, nechce se zapojit do řízených aktivit. Už v září nám ho nechali doma, protože kousl jednoho chlapečka. Řešili jsme to soukromou MŠ, kde s ním nebyl žádný problém, bohužel je to nad naše finanční možnosti. Psycholožka, ke které jsme v září začali chodit, doporučila vřadit ho zpátky do kmenové školky, že by si tam s ním učitelky měly poradit a že se jí nejeví jako nezvladatelné dítě. Doma se nám ho podařilo zklidnit, opravdu s ním teď nemáme problémy.

Žádala jsem učitelku, aby ho tam nechala aspoň do oběda, řekla, že to nejde, že jí na vycházce utekl (vzala ho na ni jednou, pak už nechtěla), nevím, co dělat, mě venku neutíká, řekla jsem jí, ať ho tedy vezme za ruku, tak mi řekla, že to nejde, že by se nemohla věnovat ostatním dětem (ostatní děti se drží za provázek a problémy s nimi nejsou, tak to nechápu. Chtěla, aby jí psycholožka napsala, co s ním má dělat, ta mi ústně sdělila – běžné lidské zacházení a snažit se ho zapojit do kolektivu. Po mě chce vědět, co s ním má dělat. Nevím, co bych jí měla říct, já přece těžko ovlivním jeho chování, když tam nejsem. Už jsem zoufalá, musím chodit do práce a téměř 70letá babička ho nemůže stále hlídat. Ostatní školky široko daleko jsou plné, můžete mi poradit, co mám poradit učitelce co má se synem dělat? Moc děkuji za odpověď

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
marra
18.11.11 12:17

Trosku to jako nechapu,proc sem vkladat neci otazku nebo co jako?asi jsem natvrdla :oops: Jinak bych ucitelce rekla od plic,ze ona je od toho aby dite hlidala,navic jeden den opravdu je velmi kratka doba,na zarazeni ditete do kolektivu,a taky nechapu proc vam psycholozka tedy nenapsala doporuceni pro ucitelku?me ho psycholozka take vydala.

• Citovat