Proč trhat?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
629
4.10.12 10:22

Proč trhat ?

Prosím o vaše zkušenosti..
v sobotu jsem byla na pohotovosti minulý týden s velkou bolestí zubu. Paní zubařka byla velmi příjemná, dala mi injekce, zub vyvrtala s tím že tam mám zánět, nechala otevřený. Měla jsem volat lékařce své ohledně kontroly a plomby.
Lékařka mi v telefonu vynadala že jsem nepřišla k ní když mě něco bolelo, proč chodím an pohotovost. Že zub nikdy nezačně bolet najednou..opravdu začala v pátek večer a v sobotu už nešlo vydržet. Takže tyto výtky jsem překousla a sedla na křeslo.
Paní zubařka se začala jehlou vrtat ve vykotlaném zubu..já myslela, že se zblázním od bolesti..a u toho stále říkala jak mi to vyvrtali špatně a že ten zub nezadělá, poslala mě na rtg zubu a mám přijít až 18.10.Bolí to již druhý den jako čert když se mi vrtala v živém mase a hlavně s touto dírou budu ještě 14 dní.
Prý podle výsledku uvidí zda zub nevytrhne.
Ptám se proč je to nutné, copak nejde zub ve kterém byl zánět zaplombovat, léčit, je to nutné ihned trhat? Je to sedmička dole.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Run
20807
4.10.12 10:33

Moje čerstvá zkušenost - bolavý zub vyvrtán, dal mi tam arsen a jen zacementovat, za týden vyčistil a vytáhl nerv a znovu jen zacementoval s tím že další týden zaplombuje.. Bohužel jsem dostala anginu, takže jsem návštěvu zrušila, zub začal hrozně bolet a při další návštěvě mi na něj poklepal, já zařvala bolestí, a zubař řekl že to nemá cenu, že se mi tam uděla zánět a také mi ho vytrhl.. Taky dělal rentgen, asi je to individuální, na to ti nikdo neodpoví, snad doktorka ví co dělá a pokud dělala rentgen, tak se snad rozhodně správně, těžko soudit..

Příspěvek upraven 04.10.12 v 10:34

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1848
4.10.12 10:34