PROSIM O RADU !!

3138
10.6.10 08:10

PROSIM O RADU !!

V PONDELI JSEM SI DELALA MAMATEST 10 A // DRUHY DEN RANO ZNOVA ATA DRUHA BYLA SLABSI ALE SILNEJSI NEZ TA Z PREDESLEHO DNE,VCERA JSEM TROCHU VECER SPINILA,A TED JSEM SI DELALA NORMALNÍ MAMATEST A TA DRUHA SE MI ZDA ZE SILI JEN MALINKOO,A HCG BY SE MELO KAZDE 2DNY ZVOJNASOBOVAT,BOJIM SE UZ MAM ZA SEBOU JEDNO ZAMLKLE TEHU,KDY HCG ROSTLO POMALU A MIMI TAKY DEKJI ZA ZKUSENOSTI A RADY.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10178
10.6.10 08:16

Ahoj Kkattty, nejsem odborník, ale myslím, že kdyby byl problém, bude čárka slábnout, HCG se sice zdvojnásobuje jak píšeš, ale neznamená to, že ho musíš mít bůhví jak vysoké. Slabé špinění by nemělo znamenat nic špatného, já špinila v 11.tt a vše bylo OK. Jestli si chceš být jistá, zajdi si na krev, určitě bude všechno v pořádku, přeju hodně štěstí :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13749
10.6.10 08:28

Kkattty, je rozdíl mezi mamatestem 10 a 25. Ten druhý není tak citlivý, takže na něm může být čárka slabší. Testuj pořád jedním druhem a uvidíš.
Jednorázové špinění nevadí, ale pokud bys špinila víc, tak zajdi k dr., ať ti něco dá.

Čárka bude sílit, neboj. Držím palce!!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3138
10.6.10 08:32

sem se rozhodla ze asi dnes pujdu na krev jako samoplatce.k doktorovi jdu az 2 cervence drive jsem nechtela protoze jsem se minule stresovala tyden po tydnu,a mozna to taky melo vliv ja nevim,mimi si moooc preju

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6358
10.6.10 10:02

Ahoj - já měla několik dní téměř neznatelnou čárku, že jsem tomu věřila jen já :mrgreen: Až po týdnu od termínu ms čárka zesílila a bylo to jasné, takže se neboj. A špinění může souviset právě se zanořováním vajíčka do sliznice, takže čárka určitě za pár dní zesílí dostatečně. Je lepší test opakovat po více dnech, než každý den, i když chápu že chceš mít jistotu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
dalmatinka2004
10.6.10 10:21