Psychicky nemocní - jak se učíte?

9304
24.1.22 16:56

Psychicky nemocní - jak se učíte?

Ahojte,
měla bych dotaz na ty z vás, kteří studují/studovali/chtějí studovat s psychickým onemocněním. Já kvůli psychickým problémům nedokončila VŠ (dřív pro mě bylo učení docela ok, protože jsem měla fotografickou paměť). Bohužel shodou okolností jsem o fotografickou paměť přišla. Teď bych chtěla jít ještě něco studovat, ale strašně špatně se mi učí, resp. si nepamatuji vůbec nic. Hrozně mě to trápí, protože mě i baví se dozvídat nové informace a ráda bych něco uměla.
Jak se tedy učíte? Čím si pomáháte? Máte nějaké osvědčené techniky? Zkoušela jsem Lecithin a Piracetam, ale bez efektu. Ginkgo biloba mi kdysi říkali v lékárně, ať ho ani nekupuji, že je to placebo. Chodila jsem kdysi i na trénink kognitivních funkcí.
Pokud tedy máte nějaké osvědčené tipy/rady, co vám pomáhá, tak budu moc vděčná.
Držím palce při studiu a přeji hezký večer.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
24.1.22 17:14

Ja jsem studovala s PTSD. Trapily me poruchy koncentrace a snadna unavitelnost. Jinak jsem zadne zmeny oproti stavu pred nepozorovala. Nijak extra jsem to neresila, proste se mi ucilo hur.

• Citovat
  • Upravit
9304
24.1.22 17:22
@Anonymní píše:
Ja jsem studovala s PTSD. Trapily me poruchy koncentrace a snadna unavitelnost. Jinak jsem zadne zmeny oproti stavu pred nepozorovala. Nijak extra jsem to neresila, proste se mi ucilo hur.

Díky moc za odpověď. Já mám právě taky veliké problémy se soustředěním a unavená jsem pořád strašně, i když spím dlouho. A s PTSD jsi studovala VŠ? Dostudovala jsi tedy? To jsi dobrá… Mně se právě učí opravdu o hodně hůř, než před nemocí, ale mám sen jednu školu jít studovat. Začala jsem se už trochu učit na přijímačky, ale je to zoufalé s mým mozkem nyní… Tak uvidím…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
24.1.22 18:29