Ruka noha ústa - objevila se ve školce

23.10.19 14:33

Ruka noha ústa,objevila se ve školce

Dnes na školce viselo že se objevila tahle nemoc, bojím se jí zrovna jako čert kříže protože jí teď prodělávají kamarádky děti a prý peklo…Ptala jsem se paní učitelky jak moc je to rozšířené a říkala že to má zatím jeden chlapeček co už to má prý snad už od minulého týdne a je s tím doma. Nechápu tedy, proč to na školce je až teď, kdybych to věděla dřív, tak malýho stáhnu preventivně ze školky. Teď už to asi nemá moc cenu, protože inkubační doba je až pět dní, takže i když to má zatím jen jeden, můžou postupně odpadat a nakazovat se ostatní děti, je to tak? Nebo je to infekční až během vyrážky? Teď teda mám být asi ve střehu, do kdy myslíte že by se mu to mohlo objevit? Máme na víkend naplánované nějaké akce. Zítra ani v pátek už do školky nepůjde a pak plynule navazují podzimní prázdniny, tak bude vlastně týden doma, může to pomoci v rozšíření té nemoci? Budu ráda i za případné další zkušenosti s touto nemocí. Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

18642
23.10.19 14:38

@Teruška85 Driv nebo pozdeji si to prodelat musi. Tak nehysterci, to neni cerny kasel. Obe to mely, kluk dokonce 2×. Oba ve velmi slabe podobe. Trochu aftu v puse, par lehce svedivych pupinku na noze a rukach.
Taky to vubec dostat nemusi, nam se stale vyhybaji nestovice a to uz za ty 4 roky byly ve skolce min.3×.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8036
23.10.19 14:51

Tohle preventivni stahovani deti ze skolky vubec nechapu :nevim: pokud to ma chytit, muze se nakazit na hristi, v obchode, na krouzku,…proste kdekoliv…az bude nekdo nemocny ve skole, tak si nechas taky dite doma? Kdyz ma nekdo v praci rymu nebo kasel, zustavas preventivne doma? Kde jinde ma dite ziskat imunitu nez v kolektivu? :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2884
23.10.19 15:27