Školka o letních prázdninách

31
25.2.10 08:19

Školka o letních prázdninách

Dobry den vsem,
tak dneska jsem se dozvedela, ze nase skolka (Praha 10 - Sterboholy) bude pres letni prazdniny zavrena.
Nedavaji zadne info (jak jsem se dozvedela,ze v nekterych skolka je vypsane, kam muzete deti umistit), kam bych mohla dite dat.
Nevim ted, jestli mam obvolat skolky, jestli mi dite vezmou aspon na 4 tydny a ostatni pak vykryju.
Poradte prosim co mate skusenost.
Budu rada.
Dekuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15674
25.2.10 08:29

Tak já osobní zkušenost nemám, jsem učitelka, takže prázdniny pokryjem v pohodě - jak říká můj bratr „Prázdniny jsou jediné období, kdy by chtěl být učitelem.“ Ale zkus se podívat na internetové stránky MČ Praha 10, tam by mohlo být uvedeno, jestli některé školky fungují i o prázdninách, popř. jak to mají rozdělené. A ve školce ti info nedají ani když se zeptáš? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31
25.2.10 09:07

Pani zastupkyne rekla jenom, ze …minuly rok jsme tady meli jednu iniciativni maminku, ta si obvolala skolky a zjistila si to… a pak se usmala…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17718
25.2.10 09:15

ahoj,

tohle se v naší školce řeším až o hodně později, asi tak v červnu.
ale na stránkách zřizovatele- městské části bývá rozpis. a pak už je jen na rodičích, kdy si obvoláme a následně podáme přihlášku do jiných školek.
nám stačí většinou 1 náhradní školka,ale moje kolegyně tak vozí dítě o prázdninách o do 3-4 různých školek.

I.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31
25.2.10 09:25

Hm, zrizovatelem je mestska cast - Sterboholy, ale nic tam nevidim, snad to jeste nekde najdu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15674
25.2.10 09:31
Irias píše:
ahoj,

tohle se v naší školce řeším až o hodně později, asi tak v červnu.
ale na stránkách zřizovatele- městské části bývá rozpis. a pak už je jen na rodičích, kdy si obvoláme a následně podáme přihlášku do jiných školek.