Školský management - náročnost studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.01.17 19:54
Školský management - náročnost studia

Omlouvám se, že vkládám dotaz anonymně. Nechci, aby mě někdo poznal, protože se jedná o skutečnosti, které mému okolí mají po nezbytnou dobu zůstat utajeny.

Prosím, je zde někdo, kdo absolvoval čtyřsemestrové studium školského managementu pro vedoucí pracovníky ve škole? Zajímalo by mě, jak moc je toto studium náročné. Je možné, že mě zhruba v horizontu 1-2 let vedoucí funkce čeká a toto studium budu muset absolvovat. Momentálně studuji 2 školy současně a už nemůžu, proto kritériem pro to rozhodnout se, zda funkci přijmu, je i náročnost toho managementu.

Případně, je zde nějaká zástupkyně, ředitelka školy? Vnímáte svou práci jako stresující?

Za odpovědi děkuji.

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Video: Vlastnoručně vyrobeným adventním kalendářem zpříjemníte dětem čekání na Ježíška

Děti začínají být natěšené na vánoční dárky, tak jim to netrpělivé čekání... číst dále >

V soutěži Nastartujte se uspěl nápad na originální Priessnitzovy zábaly

V již šestém ročníku grantového programu Komerční banky a Asociace malých a... číst dále >

Články z Expres.cz

Tento poklad je z Česka! Sexy Karolína je první evropskou hokejovou trenérkou

Česká republika se má čím chlubit! Třicetiletá sexbomba Karolína Huvarová... číst dále >

Bratr Václava Neckáře: Skladatele dnes nikdo nechce, to nejlepší už bylo složeno

Přestože víc se mluví o jeho bratrovi, herci a zpěvákovi Václavu Neckářovi... číst dále >

Články z Ona Dnes

Život první dámy Zemanové: otec v uranovém lágru, její dceři hrozil únos

Ze všech polistopadových prvních dam je Ivana Zemanová ta nejméně viditelná.... číst dále >

Vánoční divočina podle Konarovské na přehlídce luxusního prádla