Reklama

Školský management - náročnost studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.01.17 19:54
Školský management - náročnost studia

Omlouvám se, že vkládám dotaz anonymně. Nechci, aby mě někdo poznal, protože se jedná o skutečnosti, které mému okolí mají po nezbytnou dobu zůstat utajeny.

Prosím, je zde někdo, kdo absolvoval čtyřsemestrové studium školského managementu pro vedoucí pracovníky ve škole? Zajímalo by mě, jak moc je toto studium náročné. Je možné, že mě zhruba v horizontu 1-2 let vedoucí funkce čeká a toto studium budu muset absolvovat. Momentálně studuji 2 školy současně a už nemůžu, proto kritériem pro to rozhodnout se, zda funkci přijmu, je i náročnost toho managementu.

Případně, je zde nějaká zástupkyně, ředitelka školy? Vnímáte svou práci jako stresující?

Za odpovědi děkuji.

Reklama

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Nespinká? Vyzkoušejte rady ostatních maminek

Někdo má doma malého spáče, jiní rodiče bojují o každou minutu spánku. Pro... číst dále >

Rekonstrukce bytu: Na co si dát pozor?

Kupujete byt a potřebuje opravit? Anebo už nejste tolik spokojení s vlastním... číst dále >

Články z Expres.cz

Evropa zaspala, měla se inspirovat v Perském zálivu, říká arabista Pelikán

Že si s migrační vlnou Evropská unie ukrojila mnohem větší krajíc, než může... číst dále >

Královské děti na sebe na svatbě strhly všechnu pozornost. Už zase!

Pětiletý princ George na sebe strhl veškerou pozornost na sobotní svatbě... číst dále >

Články z Ona Dnes

Šestadvacetiletá žena vážila jen sedmnáct kilo, dávali jí rok života

Kristina Karyaginová (26) z Ruska byla na pokraji smrti. Vážila jako čtyřleté... číst dále >

Když dlouho necestuji, hýbu aspoň nábytkem, říká žena velvyslance Kmoníčka