Školský management - náročnost studia

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.01.17 19:54
Školský management - náročnost studia

Omlouvám se, že vkládám dotaz anonymně. Nechci, aby mě někdo poznal, protože se jedná o skutečnosti, které mému okolí mají po nezbytnou dobu zůstat utajeny.

Prosím, je zde někdo, kdo absolvoval čtyřsemestrové studium školského managementu pro vedoucí pracovníky ve škole? Zajímalo by mě, jak moc je toto studium náročné. Je možné, že mě zhruba v horizontu 1-2 let vedoucí funkce čeká a toto studium budu muset absolvovat. Momentálně studuji 2 školy současně a už nemůžu, proto kritériem pro to rozhodnout se, zda funkci přijmu, je i náročnost toho managementu.

Případně, je zde nějaká zástupkyně, ředitelka školy? Vnímáte svou práci jako stresující?

Za odpovědi děkuji.

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Mějte plně pod kontrolou, jaká videa sleduje vaše dítě na YouTube

YouTube sledují děti již od předškolního věku a snadno se mohou dostat k... číst dále >

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?

Studie Mezinárodní zdravotnické organizace potvrdila, že za posledních 13 let... číst dále >

Články z Expres.cz

Jeli pozdravit „mamku“ osobně? Kolečko a Vignerová ve vlaku směr rodina

Je to teprve jen pár dní, co rozjařená modelka Aneta Vignerová (31)... číst dále >

Proč jste chodil za Vondráčkovou? Hádek po otázce předvedl totální zkrat

Bezhlavým útěkem zakončil rozhovor Matěj Hádek pro Expres.cz. Nelíbila se mu... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pohádky jsou švindl, říká psychiatr Radkin Honzák

Pohádky a Vánoce k sobě patří jako kapr a šupiny. Radkin Honzák však říká, že... číst dále >

Silvestrovské jednohubky a novoroční jídelní tradice