Softshell. kalhoty - ušití - prosím o radu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
alialiali
Kecalka 384 příspěvků 28.03.19 15:04
softshell.kalhoty -ušití-prosím o radu

Prosím o rady, chystám se ušít synovi softshellové kalhoty - jsem uplný začátečník, zatím sbírám info, tak se mi nesmějte ;). Kde kupujete materiál?? Vyplatí se si kalhoty ušít doma, nebo se na to vyprdnout?? Dále když jsem se dívala např. stránky unuo design, kde se dá koupit metráž - tak prodávají 1ks softsh. látky šíře cca 144 cm krát 10 cm celé šíře - chápu správně, že když chci víc, tak budu pridávat kusy do košíku a bude to např. za 5 ks tak šíře bude 50cm látky v kuse?? A co šicí stroj - dívala jsem se na recenze a prý stroj Singer nebrat tak nevím no… předem děkuji za rady ;)

Reakce:
Do-not-touch
Závislačka 4060 příspěvků 28.03.19 15:11
@alialiali píše:
Prosím o rady, chystám se ušít synovi softshellové kalhoty - jsem uplný začátečník, zatím sbírám info, tak se mi nesmějte ;). Kde kupujete materiál?? Vyplatí se si kalhoty ušít doma, nebo se na to vyprdnout?? Dále když jsem se dívala např. stránky unuo design, kde se dá koupit metráž - tak prodávají 1ks softsh. látky šíře cca 144 cm krát 10 cm celé šíře - chápu správně, že když chci víc, tak budu pridávat kusy do košíku a bude to např. za 5 ks tak šíře bude 50cm látky v kuse?? A co šicí stroj - dívala jsem se na recenze a prý stroj Singer nebrat tak nevím no… předem děkuji za rady ;)

teda já už nešiju dávno, pouštěla jsem se do něčeho, co neumím, dost odvážně (a s různým výsledkem :mrgreen: ), ale jako začátečník kvalitně ušít softshellgatě, to moc nevidím :think: Materiál je nákladný a mě by štvalo, kdyby to nedopadlo. Máte problém s nějakými specifickými nekonfekčnímii mírami, že nechceš kupované? Co Fler?

Příspěvek upraven 28.03.19 v 15:12

AnastazieB
Echt Kelišová 8667 příspěvků 28.03.19 15:12