Špatná kolegyně a zaučení

4
1.8.20 06:09

Špatná kolegyně

Dobrý den, byla bych ráda za každou radu. Před měsícem jsem nastoupila do nové práce jako účetní. A jsem nešťastná z kolegyně, která mě zaučuje. Zatím jsem účetní ještě nikdy nedělala a kolegyně to ví. Mám ale pocit, že se mnou jedna jako bych účtovala kolik let. Kolikrát mi jen od stolu vychrlí co mám dělat a když si s tím nevím rady je na mě nepříjemná. Tuhle jsem se jí třeba chtěla na něco zeptat a ona na mě vyjela, že na mě nemá čas. Bohužel tam není nikdo jiný, kdo by mi poradil. Jsem hodně citliví člověk a na takové jednání nejsem zvyklá. Bojím se, že když bych ji něco řekla, udělám si jen větší zle. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo co by jste dělali?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11722
1.8.20 06:17

@Terka006 Mozna ma hodne prace, kterou nestiha, proto ji tve dotazy brzdi v praci.
Me zkusenosti se zaucovanim novych kolegu jsou dost nestastne. Opravdu nemam cas a chut nekomu petkrat vysvetlovat zakladni veci, kdyz vidim, ze si dotycna k tomu neprecte metodiku a nezapise poznamky. A to jsem velice ochotna s pomoci druhym.

Ty asi tento pripad nebudes, jinak bys tady nepsala, ze te to trapi. Nekoho jineho pozadat o radu nemuzes? :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3769
1.8.20 06:20

Předně moc nechápu ani tebe, že jsi vzala práci účetní, ani firmu, že tě na tu pozici vybrala, když jsi to nikdy nedělala. To nic ve zlém. K dotazu. Rada jedna. Osamostatnit se. Pokud jsi ve státním, obrať se na metodickou podporu zřizovatele nebo zkus o volat obdobné organizace. V soukromém ti nezbývá asi nic jiného, než samostudium. Obávám se totiž, že od kolegyně se pomoci nedočkáš. Kolegyně odchází a přebíráš to po ní?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
1.8.20 06:37

Ne nic nepřebírám, má to být účetní junior a budu pracovat s tou kolegyní. Při pohovoru mi samozřejmě slibovali řádné zaučení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30242
1.8.20 06:41