Špinění a HA

1
28.7.13 09:51

Špinění a HA

Ahoj milé dámy. Mám takový problém. Cca před měsícem jsem začala brát antikoncepci Lindynette 20. Celý měsíc mě trápí špinění, či spíše slabší krvácení. V pátek odjíždíme na dovolenou. Teď nastal čas na týdenní pauzu bez braní HA, kdy bych to tedy měla dostat. Ale nevím, zda mám pauzu udělat nebo začít brát druhé platíčko hned. Nemáte některá z Vás zkušenost? Moc se mi nechce na dovolené běhat s tamponem. Bojím se, že když pauzu udělám, rozjede se to ještě víc. Předem díky za odpověď.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

7369
28.7.13 09:56

Ja tedy zkusenost s antiko nemam, ale kdyz jsem byla ted u dr, tak si tam pani brala u sestricky nove antikoncepci, nevim nazev, ale ta ji upozornovala, ze prvni tri mesice by nemela spojovat a mela delat ty tydeni pauzy. Tak nevim jestli to plati obecne nebo jenom u nejakych typu :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24460
28.7.13 10:05

Špinění při prvním platíčku je celkem normální, v pauze normálně dostaneš MS.
Nevím, co by udělalo brát druhé plato bez pauzy, asi by to špinění zrovna nepřestalo, těžko říct. Do tří měsíců by se to mělo srovnat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
660
28.7.13 10:57

Ja ji ted mam take prvni mesic a mam to stejne, ale doktor mi k tomu dal orgametril(takze nekrvacim) a pry by to po prvni ms melo prestat. Brala jsem ji uz nekdy v 15letech a to mi nic nedelala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1271
28.7.13 11:59

Pokud vezmeš hned další pravděpodobně budeš špinit dál. Pauzu bych udělala. Dostaneš MS a třeba se ti to srovná. Navíc jestli dobře počítám tak by sis MS pravděpodoaně odbula před dovolenou. Nevím jak je to s těmi prvními 3měsíci. Já už jí beru celkem dlouho a když pauzu neudělám většinou začnu během 14dnů špinit. Takže si radši těch 7dnů protrpím než to mít pak víceméně měsíc.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama