Špinění před MS i když beru HA

Anonymní
24.2.21 18:26

Špinění před MS i když beru HA

Zdravím všechny ženy, slečny…
Chtěla bych se zeptat, zda s tím někdo nema zkušenosti, beru HA(cca 3 tři roky pravidelně), o víkendu jsem měla nekolikrat sex s partnerem a od včera lehce špiním, v patek mam brát poslední prasek a očekávat nastup MS, ptam se proto, že se mi zatím nikdy nestalo, že bych špinila takhle před MS když ještě beru prášky? Co si o tom myslíte, muže se jednat o nějaký problem? Dekuju vsem za odpovedi.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19814
24.2.21 18:31

Přestala ti sedět antikoncepce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.2.21 18:33

@Janli jen tak po 3 letech z ničeho nic jo?

  • Citovat
  • Nahlásit
19814
24.2.21 19:13
@Anonymní píše:
@Janli jen tak po 3 letech z ničeho nic jo?

Může se stát…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.2.21 19:24

@Janli tak nevím zda-mi to mam nějak resit nebo počkat az přijde MS a posléze zajit na gyndu..kdyby to byl ten případ a nesedla mi, tak už mě nechrání?

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat