Stejný rok těhotenství 2017

Keinka
28.4.16 22:01

Stejný rok těhotenství 2017

Ahojky holky timto tematem bych se chtela zeptat jestli nekdo predem planuje tehotenstvi v roce 2017? Dekuji za odpovedi. Nejlepsi by to bylo kdyby nekdo planoval pred nebo po vanocich. Ale je to jen na vas jak to komu vyjde. Kazdopadne bych byla rada kdybych takovyho clovicka tu potkala a pokecali bychom. :mavam:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
49
28.4.16 22:11

Ahoj ja bych byla rada kdyby nam to vyšlo nějak ke konci roku nebo začátkem toho příštího. Je mi 24 a jsem ještě zatím studentkou pdf a od září nastupuji jako p. učitelka pro první třídu a jaká je tvá situace?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1787
28.4.16 22:23

Já bych ráda, ale manžel o tom ještě neví :mrgreen: Osobně bych do toho chtěla praštit tak v půlce roku, ale uvidíme, co bude :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Keinka
28.4.16 22:23

Ahojky ja chci ten pristi rok planovat uz druhy mimco a chci taky cim driv nechapu jak nekteri holky planuji po 30tce. Aha tak doufam ze ti to vyjde. Zijeme s pritelem a synkem v rodinnem domecku 2+1 ale zadna zahradka nic jen malinkej dvorek. A pristi rok planujeme se stehovat nejak v pulce roku do vetsiho domecku co ma 6+KK a to pak chceme vyuzit ale budou nam stacit dve deti. Zatim se mej musim jit udelat cajik synkovi a diky za odpoved. :mavam:

• Citovat
  • Upravit
1472
28.4.16 22:47

Plánujeme po novym roce snažení o mimi :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2331
28.4.16 22:48

Ahojky, já mám zase povoleno otěhotnět až příští rok, tak se začínáme snažit až v lednu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
58
28.4.16 23:04

Jááá se taky hlásím :dance: Řekli jsme si s manželem, že si ještě užijeme léto a pak to zkusíme. Byl by to pěkný dáreček pod stromeček :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Keinka
29.4.16 20:25