Střední škola ??

1296
15.8.05 14:45

Střední škola ??

Ahojky,

chci se zeptat, jestli náhodou nevíte o nějaké střední škole zdravotnické,pedagogické v Praze nebo jejím okolí ( Střední čechy ). Kde by se dalo studovat dálkově nebo externě ??A kde by nebylo moc vysoké školné ??

Je to pro mojí kamarádku, která je na mateřský a chtěla by si zvýšit kvalifikaci.

Díky moc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1067
15.8.05 22:47

Ahojky,

vím, že pedagogická škola je v Praze v Jahodové ulici a pak u hotelu Diplomat v Evropské . Dělají se tam i nástavby, ale nevím jestli dálkově. To si musí zjistit.

pa

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
36
18.8.05 21:04

Ahojky,já studuju dálkově účetnictví v EŠKK a jsem spokojená,jedu si svým tempem (mám dvě děti) a celé to stojí kolem 3000 tisíc a je to ve splátkách.Poté je to ukončeno maturitou.Takže je to normální střední vzdělání! Jinak mají plno kurzů atd,takže se tam dá opravdu vybrat!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1296
18.8.05 21:10

Ahojky, moc díky za odpověď.
Tam se studuje jenom to ůčetnictví anebo je to jako v klasické škole, kde jsou předměty jako čeština, cizí jazyk aopd. ?

Díky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5458
20.10.05 14:31

škola

Ahoj, já studuji dálkově podnikateskou administrativu, je to na 3 roky, 12000 za rok ( od ledna za 13000). Je to celkem v pohodě,učí se tam úplně stejně jako na každém denním studiu - čeština, matika, účetnictví atd. ) - kdybys měla zájem pošlu víc info

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
22.9.14 18:43

Poraďte kam na SOŠ