Poradna dětského psychologa
PhDr. Václav Mertin
Ahojky,
chci se zeptat, jestli náhodou nevíte o nějaké střední škole zdravotnické,pedagogické v Praze nebo jejím okolí ( Střední čechy ). Kde by se dalo studovat dálkově nebo externě ??A kde by nebylo moc vysoké školné ??
Je to pro mojí kamarádku, která je na mateřský a chtěla by si zvýšit kvalifikaci.
Díky moc.
Ahojky,
vím, že pedagogická škola je v Praze v Jahodové ulici a pak u hotelu Diplomat v Evropské . Dělají se tam i nástavby, ale nevím jestli dálkově. To si musí zjistit.
pa
Ahojky,já studuju dálkově účetnictví v EŠKK a jsem spokojená,jedu si svým tempem (mám dvě děti) a celé to stojí kolem 3000 tisíc a je to ve splátkách.Poté je to ukončeno maturitou.Takže je to normální střední vzdělání! Jinak mají plno kurzů atd,takže se tam dá opravdu vybrat!
Ahojky, moc díky za odpověď.
Tam se studuje jenom to ůčetnictví anebo je to jako v klasické škole, kde jsou předměty jako čeština, cizí jazyk aopd. ?
Díky.
Ahoj, já studuji dálkově podnikateskou administrativu, je to na 3 roky, 12000 za rok ( od ledna za 13000). Je to celkem v pohodě,učí se tam úplně stejně jako na každém denním studiu - čeština, matika, účetnictví atd. ) - kdybys měla zájem pošlu víc info
Potřebovala bych poradit.. Jsem v devítce na ZŠ takže se budu rozhodovat kam dál a vůbec nevím.. Baví mě pracovat s dětmi, ale učitelka bych být nechtěla. Ale na druhou stranu nemám představu co bych mohla v dospělosti dělat a proto ani nevím na jakou SOŠ jít. Na učební obor nepůjdu určitě, známky mám ještě docela dobré. Takže se snažím vymyslet nějakou střední. Nevíte nějakou dobrou? V pardubickém kraji, nejlépe v okolí Svitav, Mor, třebové.. Nebo klidně i něco v Brně. Pokud nic nevymyslím, tak asi zvolím gympl ikdyž se ho dost bojím, bojím se, že bych ho nedávala, převážně jazyků na gymplu se bojím a navíc jsi nejsem jistá jestli bych zvládla vejšku. Nemáte někdo nějakou radu? Předem moooc děkuji.