Střední škola přestup - propadnutí

Anonymní
31.5.22 07:40

střední škola přestup - propadnuti

Dobry den, obracím se sem, protoze mi tu vzdy nekdo pomůže! Jsem studentka gymnázia ve 2. ročníku. A zatím mi vse jde s přehledem, až na jeden předmět - propadla jsem z nej. Uz id prvaku me to na skole nebavi, ale rikala jsem si, ze tomu dam jeste sanci. Z predmetu, ze jterehi jsem propadla nic moc nevim, nebavi me, učitel, který ho vyučuje je prapodivny. Má ve třídě své oblíbence a znáte to. Mimochodem nejsem jedina, co by měla nedostatecnou. (každý rok u nej nekdo propadá) a vidím to na přestup jiné skoly. (jinak bych musela delat komisni zkousky o prázdninách). Zajímají me jazyky, a přírodovědné zaměření - biologie, anatomie atd. Nevim, jaky je přestup na jinou skolu. Není možné se někde treba domluvit s ředitelem, ze bych ani nemusela delat rozdilovky a mohli by me vzít bez testu jinam? Kdyz by byli ochotni? S některými se zname osobně, moc fajn lidi. Dekuji za každé rady, moc mi to pomůže. S rodiči to chci řešit ihned. :srdce: :srdce:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1785
31.5.22 07:47

Jestli je to jenom jeden předmět a opravdu ze všeho máš jinak vynikající známky, tak bych to řešila rozhodně jinak. Obzvlášť, když údajně propadá víc lidí. Když toho učitele už nebudeš mít, tak to zkus vydržet, udělej opravky a je to.

Ovšem na druhý stupeň gymnázia je tvůj psaný projev opravdu bída. Měla sis to po sobě alespoň přečíst.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4106
31.5.22 08:25

Já teď řešila přestup z gymnazia syna z důvodu stěhování, je to ale nižší gympl. A pokud berou bez rozdilovek, chtějí vidět výzo a dobre známky. Pochybuju, že tě někdo vezme bez rozdilovek, když propadáš, ať jsou okolností jakékoli.
Zkus se kousnout a vydržet, byla by to škoda to kvůli jednomu předmětu vzdát :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15814
31.5.22 08:28
@Anonymní píše: