Reklama

Studium asistentky pedagoga na Jabok

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Janina99
Nováček 7 příspěvků 03.02.17 09:05
Studium asistentky pedagoga na Jabok

Prosím, není tu někdo, kdo studoval na Jabok - nejlépe kurz asistentky pedagoga? Prosím jakékoliv zkušenosti…přiz­návám, že mám obavy, jestli to zvládnu…po mateřské nemůžu sehnat práci na poloviční úvazek, protože mimo Prahu se to „moc nenosí“…a tak jsem si z úspor zaplatila kurz asistentky pedagoga. Takže nejedeme na dovolenou, ale budu jezdit na kurz. A teď se začínám bát, jestli to zvládnu. Je to už „pár let“, co jsem ze školy a kurz končí testem a závěrečnou prací!?…prosím, nemáte ho někdo absolvovaný? Bojím se, bojím :nevim:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.02.17 09:25

Nevím, co je JABOK, právě studuji jinde. Pokud jsi původně studovala pedagogický nebo sociální obor a byla jsi studijní typ, tak je to v pohodě. Spoustu věcí budeš znát, pedagogika a psychologie se hodně prolínají. Zkouška není žádný test, ale jak maturita. Závěrečná práce a její obhajoba musí dnes být, jinak by ten kurz nemohli akreditovat. Věř tomu, že nikdo z toho radost nemá, koordinátorka našeho studia říká, že jí ty práce akorát zavazí v kabinetě ve skříni a včas si sháněj odbornou literaturu. Protože se lehce může stát, že bude rozpůjčovaná, seminárky a práce se dnes píší na všech úrovních vzdělávání, i na středních školách. A výpujční doba v některých knihovnách je až 3 měsíce.
Co se týče učení, jsou dvě možnosti, buď se budeš učit postupně nebo využiješ krátkodobou paměť. Já jsem se rozhodla pro první možnost, naučené bych si chtěla uchovat a taky budu dělat přijímačky na VŠ. Pokud se tam nedostanu, jsem rozhodnutá studovat i tak dále, něco z odvětví celoživotního vzdělávání. Taky jsem se ke studiu vrátila po více letech doma s více dětmi. A nelituji.