Studium s dítětem?
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Jo tak to by se mi taky líbilo. Ale až budu mít všechny děti ve školce nebo škole, budu v práci. Pokud máš někoho, kdo vás bude živit i v době, kdy ty sama bys mohla vydělávat, tak směle do toho.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
@PiQuy píše:
Ahoj, co si myslíte o denním studiu s malým dítětem? chci jít studovat denní studium ale jen když půjde prcek do školky.. prosím jestli to některá z vás takto má tak napište prosím zkušenosti.. Děkuji
A hlidat ho v době nemoci bude kdo? První rok jsou děti dost nemocné. Ne jen rýma, ale horečky, neštovice třeba a tak…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@PiQuy ja studuji,mam 2 deti 4,5 a 18mesicu, je to mazec,ale jsem ve 3.rocniku.
Studuji tedy dálkově. A spis to honim vzdycky pred zkouskama,jinak moc cas nemam a zatim to vychazi dobře.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Russet píše:
A hlidat ho v době nemoci bude kdo? První rok jsou děti dost nemocné. Ne jen rýma, ale horečky, neštovice třeba a tak…
Tak věřím, že to má asi vyřešeno, i když můj syn třeba měl první ATB asi v deseti letech. Kromě neštovic za školku nikdy nechyběl
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@PiQuy Jedna známá porodila v 15 letech a školu dodělala, takže to jde, když je doma zázemí.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Kamarádka tenhle studovala na děním,chce to velkou výdrž a součinnost rodiny protože přednášky a cvičení bývají i do 8 do večera (já to měla na denním 3 dny od 7 do 19:45 bez pauzy a zbytek volno) její muž pracuje hlavně odpolední a jedna babička učí na ZŠ, takže nepracuje déle než do tří. A byly dny kdy malou viděla jen spící v postýlce. Nakonec si musela studium rozvolnit a státnicovat bude až letos.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Kfětoslava píše:
Tak věřím, že to má asi vyřešeno, i když můj syn třeba měl první ATB asi v deseti letech. Kromě neštovic za školku nikdy nechyběl