Studium učitelství estetické výchovy

13.4.17 14:28

Studium učitelství estetické výchovy

Dobrý den, nestudujete někdo prosím dálkově obor na Masarykově univerzitě učitelství estetické výchovy? Dá se zvládnout, jak časově je náročné? Děkuji, Anna :kytka: :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

18.6.18 17:48

@anicka567 Ahoj, nevím jestli ti to ještě pomůže, ale já jsem učitelství EsV na MU studovala (kombinovaně). Časově to bylo náročné v případě, že člověk chodil na všechny přednášky atd. Já jsem kvůli zaměstnání jezdila pouze 1× za 14 dní ve čtvrtek, ale s tím, že jsem měla docela problém nasbírat kredity za povinně volitelné předměty. Jinak jsou tam předměty z oblasti pedagogických věd (pedagogika, didaktika, psychologie, specka) a jejich výuka probíhá 1× za 14 dní v pátek od rána. Naštěstí ty přednášky nebyly povinné, takže jsem tam nechodila, protože jednak kvůli práci a navíc jsem měla bakalářské studium na pajdáku, takže jsem už měla nějaký základ. Výuka povinných oborových předmětů je pak ve čtvrtek. Povinně volitelné bývají ve čtvrtek, ale i v jiné dny. Naštěstí na těch povinných taky nebyla nutná 100% docházka, takže já jezdila každý druhý týden. Béčka se daly najít i bez docházky (za esej či test nebo kombinace) :kytka: , ale byla to fuška, nejlíp v tomhle směru poradili o rok starší studenti. Opravdu těžká je povinná zkouška z B2 angličtiny. Ostatní předměty byly víceméně v pohodě. :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.10.18 13:14

UEV

@Alici_ee ahoj…a už s tímto oborem učíš? Já jo studuji teď a popravdě si nejsem jistá moc uplatněním…výtvarná výchova či hudební…dodělat si celoživotní na pajdaku není možné, neboť estetická výchova nespadá do všeobecně vzdělávacích předmětů…studium mě baví…ale asi je to šlápnutí vedle…?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
28.10.18 14:15
@Lishka77 píše: