Studium VŠ - pedagogické

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.06.19 21:50
Studium VŠ - pedagogické

Děvčata, chci si dodělat VŠ, abych mohla učit. Pracuji jako asistent pedagoga a konečně jsem zjistila, co bych chtěla dělat. Ale 12 let po maturitě mám z 5letého studia strach. Tudíž bych si chtěla udělat první bakaláře a potom, časem ty dva roky na Mgr. Chtěla bych potom učit na prvním stupni ZŠ. Který obor si vybrat, abych měla větší šanci potom učit? Sociální pedagogika nebo Předškolní pedagogika? Děkuji za odpovědi. :)

Reakce:
Podzimnice
Stálice 91 příspěvků 07.06.19 22:28

Pokud chcete ucit na prvnim stupni ZS, tak si tedy myslim, ze budete muset jit studovat ucitelstvi prvniho stupne, pripadne ucitelstvi s konkretni aprobaci (cj/nj atd). A tam, pokud se tedy nepletu, Bc neni mozne vystudovat. Jde rovnou o magisterske studium. :think:

Podzimnice
Stálice 91 příspěvků 07.06.19 22:30

Predskolni pedagogika je pro MS…

g.sandova
Kelišová 5324 příspěvků 07.06.19 22:44

Ucitekstbi pro ono stupně ne ns pět let, jinak Bc. studium konkrétní aprobace

MP Krista
Kecalka 365 příspěvků 08.06.19 07:02

Pro pedagogy prvního stupně existuje pouze varianta 5 let studia se získáním Mgr titulu. Toto vzdělání je pro výuku na státních školách nezbytné i na druhém stupni, pro ten je však rozděleno na 3+2. Je možné, ze na některých školách při nedostatku kvalifikovaných sil „primhouri oko“, ale platové zařazeni to ovlivní negativně.

SibyllaTrelawney
Kecalka 403 příspěvků 08.06.19 07:33