Studující samoživitelka

2426
27.6.15 14:46

Studujici samozivitelka

Najde se tady nekdo podobny, kdo by mi rekl, jak se da zvladnout VŠ? Jsem samozivitelka, dve deti - budouci prvnacek a ditko ve 4. tride. Mam z toho obavy jak to budu stihat a kdy se budu ucit s detmi - v pondeli a stredu navrat z prace v 17.30, ve ctvrtek skola do 18.30. Nejradeji bych tu skolu pustila k vode, myslela jsem si, ze skola bude v patek a sobotu, kdy jsou decka u taty, ale bohuzel. Jak to zvladate vy a v kolik hodin se s detmi ucivate? Diky za kazdou zkusenost!

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3695
27.6.15 14:50

Je to státní vyska nebo soukromá? Na jak dlouho…myslím, kdybys měla děti už starší a měla jisté hlídání…ale takto… :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2426
27.6.15 15:22
@truelly píše:
Je to státní vyska nebo soukromá? Na jak dlouho…myslím, kdybys měla děti už starší a měla jisté hlídání…ale takto… :?

Je to statni skola, 300 m od domu, nic se neplati, ale drti me ta casova narocnost, na 3 roky bakalar. Uz tak mivam uredni dny a ted jeste tohle. Rodice mi chteji s detma pomahat, presto mam ale pocit, ze budu deti okradat o cas na jejich skolni pripravu. Rikala jsem si, ze to zkusim a kdyz to nepujde skloubit, vyprdnu se na to :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25561
27.6.15 15:27

@Veveří a ohrožuje to nějak tvou pozici v práci? Asi bych zatla zuby a dodělala školu co nejrychleji. Ono to stojí za to.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2426
27.6.15 15:36
@Tinuvien píše:
@Veveří a ohrožuje to nějak tvou pozici v práci? Asi bych zatla zuby a dodělala školu co nejrychleji. Ono to stojí zazaklad/citace]

Zatim ne, ale delam na mestskem urade, kde pravidelne nove vedeni co 4 roky vyhazuje nektere uredniky. VS je urcita pojistka. Maturanti muzou byt v ohrozeni. Prace je pro me existencni zaklad, jenze deti me taky potrebuji, lamu si hlavu, co s tim.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
950
27.6.15 15:42