Těhotenství a menstruace

20.9.20 11:02

Těhotenství a menstruace 1

Dobrý den, s přítelem jsme měli nechráněný pohlavní styk. Asi po 4 hodinách jsem si vzala nouzovou tabletku antikoncepce po pohlavním styku ElleOne, která má být použita do 5 dnů od pohlavního nechráněného styku. (nikdy jsem žádnou jinou antikoncepci neměla)
Tato tableta mi měla zpozdit menstruaci cca o týden avšak menstruaci jsem dostala o 5 dní později. Asi od 3tého dne menstruace mám takové špinění nebo mám prostě hnědší krev. Byla to opravdu pravá menstruace? Udělala jsem si zatím 3 testy (cca každý týden jeden) a všechny mi vyšly negativně.
Co jsem vyčetla na netu, tak to menstruace být nemusí a nebo to nemusí nutně znamenat, že nejsem netěhotná ikdyž menstruaci dostanu. Nevím upřímně, co si mám myslet. :nevim:
Pak jsem četla komentář jedné paní, že ji vycházely testy také negativně a nakonec byla těhotná a zjistila to až o dost později.
(Pohlavní styk jsme měli 26.8.)

Prosím poraďte nebo mi řekněte váš názor, moc děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama