Reklama

Tělísko Mirena - deprese

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Dinnuska
Kecalka 350 příspěvků 12.03.18 11:04
Tělísko Mirena deprese

Ahoj Holky,

jdu si pro radu. V květnu 2015 jsem si nechala dát tělísko Mirenu. Asi po 3 měsících mi začal ekzém v obličeji, příčina hormonální nerovnováha.
Po delší době, jsem se začala cítit nedobře, nepřikládala jsem tou váhu, myslela jsem si, že to je tím, že jsem na mateřské doma, pak jsem nastoupila do práce po roce a půl a bylo to chvilku fajn…asi tak 2-3měsíce. Po nějaké době se moje nálada / pocity vrátily. Během toho roku jsem si našla partnera, řešila jsem pár vážných problémů, což moje deprese ještě umocnily. Ikdyž je vše už v pořádku, stále se necítím dobře, že to nejsem já. Svůj psychický stav řeším už pár měsíců s obvoďačkou, psycholožkou a mám papír i na psychiatrii, beru i citalec AD. Dostala jsem doporučení i na homeopatku, která mi řekla, že nejsem blázen, ale že jsem úplně vyšťavená a funguji jak stroj - Ano, takhle přesně se cítím. Řekla mi, že může mít na to vliv i hormonální tělísko. Nepřikládala jsem tomu váhu, ale v poslední době se zase necítím dobře, hledala jsem na netu a hodně žen psalo, že díky Mireně mělo deprese, píše se o tom i v zahraničních webech i na youtube.
Přemýšlím o vyndání, ale zajímal by mě názor i ostatních..Zda je to možné


Reklama

Reakce:
 
carola
Kelišová 6698 příspěvků 12.03.18 11:10

Nemám zkušenosti. Antikoncepci jsem brala jako hodně mladá holka a už bych ji nechtěla ani omylem. Má hodně nežádoucích účinků. I když ta Mirena by měla být nízkohormonální. Snad někdo poradí.

 
Dinnuska
Kecalka 350 příspěvků 12.03.18 11:25

@carola

já měla po klasických tabletách také hodně Nú, proto jsem je brát nechtěla. tohle mi přišlo jako fajn volba, můj gynekolog na to pěl ódy, ale…

 
Twixinka
Zasloužilá kecalka 775 příspěvků 4 inzeráty 12.03.18 11:27

Mám už druhou Mirenu a nikdy jsem žádné problémy neměla, nicméně tím neříkám, že by Tvoje problémy nemohly s Mirenou souviset. Já jsem přešla na Mirenu z prášků a do půl roka jsem se úplně neskutečně osypala a potýkala jsem se s velkými problémy s pletí, ale pak se to nějak tak spravilo a taky to bylo hormonální nerovnováhou, která se dala očekávat, když jsme léta brala prášky s hormony a najednou je tělo nemělo, tak prostě reagovalo. Dá se to řešit hormonální léčbou, kterou já ovšem nemůžu.

 
meissa
Kecalka 380 příspěvků 12.03.18 13:08

Já mám Mirenu dva roky a uvažuji o vyndání. Střídají se mi nálady, ale opravdu dost. Nechuť k sexu a navíc jsem byla vždycky spíš ubená a teď faldy, celulitida, kila nahoře. Jím zdravě, cvičím. Jenže nechci další dítko. Tak mám dilema. U prášků jsem měla pořád špinění a nebo menzes 14 dnů. Tak nevím.

 
meissa
Kecalka 380 příspěvků 12.03.18 13:10

A to nemluvím o tom, že se ty nálady podepisují i na vztahu. Snažím si to hlídat. Dva dny ok a pak mě vytočí prkotina

 
Dinnuska
Kecalka 350 příspěvků 12.03.18 13:36

@meissa

No to jsem měla a mám také… Nejprve to bylo jednou za čas, pak jsem začala mít víc dobrých dnů, se tam blbý No a pak se to otočilo. Beru prášky a návaly nálad mám stejné. Vím, že to nejsem já, necítím se sama sebou :nevim:

 
meissa
Kecalka 380 příspěvků 12.03.18 13:50

Jak říkáš, taky to mám na blbé a dobré dny. Těch blbých je víc. Jako všecky antikoncepce jsou svinstvo co si budem říkat..

 
meissa
Kecalka 380 příspěvků 12.03.18 13:52

Nejlíp mi bylo před těhu, když jsem nic nebrala. To bylo úplně něco jiného než teď.

 
Dinnuska
Kecalka 350 příspěvků 12.03.18 16:32

@meissa je fakt, že když jsem vysadila. bylo mi nejlíp. už jsem se rozhodla, příští čt jsem objednaná na vyndání tělíska

 
azaleila
Kecalka 115 příspěvků 68 inzerátů 15.09.18 05:19

Hezký den všem! omlouvám se, že obnovuji diskuzi, snad to nebude moc vadit a najdu tu někoho, kdo mě podpoří… včera jsem si nechala na vlastní žádost vyndat Mirenu. Měla jsem ji téměř rok a půl a bylo to peklo… od začátku jsem špinila několik týdnu v kuse, menstruaci jsem měla (to by samo o sobě až tak nevadilo) nepravidelně a ukrutně dlouho, s PMS, který jsem dříve neznala, padaly mi vlasy, chuť na sex jsem měla ne nulovou, ale mínusovou a vrcholem všeho bylo, že jsem začala otékat (ruce a nohy) a přibírat snad ze vzduchu… to už jsem si řekla „dost“ a šla na vyndání… měla jsem to hodně v hlavě, všechny svoje somatické potíže jsem přičítala Mireně, takže se mi v danou chvíli ulevilo prakticky okamžitě… o pár hodin později mě rozhodil úplný nesmysl, nemohla jsem spát, rozbolela mě hlava, polovinu noci jsem prozvracela, teď jsem totálně rozhozená, nafouknutá, nemám chuť k jídlu, bolí hlava, žaludek… co si o tom myslíte, měla to některá z vás podobně?


Reklama

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Britové zapomínají na problémy a šílí po Harrym a Meghan. Čím tak fascinují?

Celý svět přihlíží tomu, jak princ Harry (34) s Meghan Markle (37) cestují po... číst dále >

Marcus a Martinus už příští týden v Praze! Co musíte o koncertě vědět?

Norské sourozenecké duo Marcus a Martinus přijede už příští týden do Česka!... číst dále >

Články z Ona Dnes

Trhám si vlasy a ochlupení, protože mi to dělá dobře, říká nemocná žena

Osmadvacetiletá Sara Meucii z Itálie trpí poruchou zvanou trichotilománie.... číst dále >

Příběh Jaroslava: Svatba, nebo rozchod. Nedokážu se rozhodnout

V životě by mě nenapadlo, že se dostanu do situace, kdy si nebudu vědět rady... číst dále >