Test - kdy jsem mohla otěhotnět?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.02.19 10:05
Test - kdy jsem mohla otěhotnět?

Všechny moc zdravím,

zakládám své první téma, tak se omlouvám, pokud tady nějaké podobné je. Ale stala se mi taková… zvláštnost. V 10/2017 u mne došlo k samovolnému potratu, šlo o mikrotěhotenství. 24. 10. 2018 jsem byla na revizi dělohy, protože jsem byla po roce opět těhotná a nakonec šlo o zamlklé těhotenství :(.. Jenomže… od revize dělohy jsem s manželem dodrržela 6-ti nedělí, vše v pořádku. Letos 01.01.2019 se dostavila ms a další hned 22.01. - volala jsem lékaři, protože to bylo o týden dřív a jak jsem ze všeho taková vykulená, raději jsem se informovala, zda to není nějaký problém, protože cyklus mívám jak kdy 26 - 30 dní. Teď jsem to měla dostat 19. 02. 2019, ale už od 22.01. mě bolí prsa, svědí, závratě… přikládala jsem to hormonální nerovnováze. Nu což… 19.02. jsem to nedostala a tak jsem si opět říkala, zase ty hormony, teď to po revizi bude blbnout. Koupila jsem si ale těhotenský test, méně citlivý 25mlU - odpoledne jsem si jej udělala a vylítla hned spodní čárka, následně testovací, což mne škokovalo, takže jsem koupila další a všechny ukázaly totéž (nedělala jsem si testy ráno, ale vždy v odpoledních hodinách). Takže má otázka zní: 22.01. jsem měla ms - byla silná, ale krátká, pak dva dny klid a znovu, jako bych se dočišťovala. Méně citlivé testy mi v den ms, kterou jsem nedostala ukazují v odpoledních hodinách fakt prokazatelné těhotenství. Je možné, že to toho 22.01. nebyla ms?? Že jsem otěhotněla někdy v době od toho 01.0.1?