Testy - Vlastivěda, Přírodověda - 4., 5. ročník

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.18 20:55
Testy - Vlastivěda, Přírodověda - 4., 5. ročník

Dobrý den.
tento rok začínám učit, jsem netřídní učitel a učím Angličtinu, Vlastivědu a Přírodovědu ve 4. a 5. třídách. Bohužel nemám žádné testy do Vl a Pří, a tak bych Vás chtěl poprosit, kdo má nějaké testy, aby mi je zaslal na e-mail: ***. Nejlépší by bylo, kdyby byly testy k učebnicím od Nakl. Alter.

Děkuji.

• edit admin - odstraněna kontaktní adresa
Reakce:
a12
Vesmírná mluvilka 32923 příspěvků 16.10.18 21:07

Jezis omyl, pardon :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.10.18 21:13

Anonym kvůli povolání.
Taky učím, cizí jazyk a občanku na gymplu. Taky jsem nepřišla k hotovému a všechny testy si dělala sama. Dokonce na několikrát, protože jsem časem poupravila množství a oblasti informací, které jsem studentům předkládala (a stále předkládám). Do prvního roku učení jsem dostala 5 tříd - ve 4 cizí jazyk, v 5 občanku. Za první rok své kariéry jsem připravila neuvěřitelných 171 variant testů. V jednom roce. Padala jsem na hubu, ale dala jsem to. Věřím, že 3 předměty ve 2 ročnících zvládneš taky sám. Snad víš, co je učíš a co chceš, aby uměli, ne? ;)

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nová kuchyň potěší celou rodinu

Rčení „láska prochází žaludkem“ platí i pro spokojený rodinný život. K tomu,... číst dále >

Velká fotosoutěž: Fisher-Price je u konce. Kdo se může těšit na výhru?

Milé maminky, od 24. 9. 2018 do 9. 12. 2018 jste mohly přidávat fotografie... číst dále >

Články z Expres.cz

Kletba od matky vyšla! Alena z Pošty pro tebe prodává Nový Prostor a je na ubytovně

Byl to bezpochyby ten nejpopulárnější a nejemotivnější díl pořadu Pošta pro... číst dále >

Všechno zlé pro něco dobré: Nové album Vondráčkové opanovalo hitparády