Reklama

GDPR a školka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.10.18 02:40
GDPR a školka

Ahoj, zeptám se zkušenějších, třeba se v tom někdo vyzná. SIce o nic nejde, už je to vyřešené, ale dost mě to zarazilo, a trochu jsem se kvůli tomu chytla s ředitelkou, tak by mě zajímalo, jak to je. Začátkem září jsem byla se synem na psychologickém vyšetření, zítra jdeme na druhou konzultaci, a mimo jiné mě požádala, ať m ve školce napíšou o synovi pár slov, jak se tam choová, jak se začleňuje..prý pár vět, nc dlouhého nebo njak oficiálního. Hned druhý den jsem učitelky poprosila, a že to budu potřebovat na začátek října. Že ok, ale později, prázdniny, pak naše dovolená..no nicméně od 19.9. chodí do školky denně. 1.10., pondělí, jsem to učitelce připomněla, že bych to nejlíp do pátku potebovala. Tak že ook, že to napíše, já nechtěla furt prudit, tak jsem se zmínila znoova až v ten pátek, a prý mluvila s ředitelkou, a ta řekla, že mi to dát nesmí, že je to proti GDPR, to, že mě o ruky dají papír s pár větami o mým vlastním dítěti 8o :nevim: že jim psychooložka musí sama napsat, a požádat je o to ona :nevim: jenže v pátek neordinuje, včera adnes měla dovolenou, tudíž nebylo jak j kontaktovat, no a je trochu hloupý tam přijít bez toho, tak jsem to šla řešit s ředitelkou, zrovna měla naspěch, takže z toho byla slušná výměna názorů, že prej jsem s tím měla jít rovnou za ní, už na začátku(jako vy byste čekaly, že pár vět musím já osobně řešit přes ředitelku? :think: ) na otázku, kdo by musel žádat, kdybych chtla papír pro sebe(nebyla bych dejme tomu schopná komunikace s pí. uč., řekla, že když to nechc pro sebe, ale pro doktorku, tak m to dát nesmí… když t dr bych to dala já, to je dle m naprosto na hlavu 8o nakoonec jsme to po maílu dorešíly, a uvolíla se, že když jí pšlu malovoou adresu té dr, tak jí to tam pošle…takže na úplne cízí maíl, ktery