Reklama

Přestup na dálkové studium – střední škola

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.10.18 19:43
Přestup na dálkové studium sš

Ahoj
Studuji střední pedagogickou školu obor předškolní a mimoškolní pedagogika. V Brně dojíždím 2 hodiny.. Na intru jsem byla ale prostě mi to nevyhovuje. Jsem ve 3. ročníku. Napadlo mě přestoupit na sociální školu v Zábřehu obor sociálně výchovná činnost. Mají tam možnost dálkového studia. Jezdila bych každé pondělí. Kamarádky sestra ji dělá má 3 děti a vše perfektně zvládá má samé jedničky, ta kamarádka ji má vystudovanou jako denní studium a obě tvrdí že je ta škola lehká.. Ale problém je v tom že když jsem navrhla taťkovi že bych chtěla přestoupit a dozvěděl se že na dálkové tak se mu to vůbec nelíbí a nechce mi to dovolit.. :zed: Co myslíte? Mám se snažit ho přemluvit nebo je to blbost? :nevim: :think:

Reklama

Reakce:

Uživatel je onlineAlušáček
Závislačka 3130 příspěvků 08.10.18 20:42

Především si uvědom, že když budeš studovat dálkové, ztratíš statut studenta, tudíž si tvoji rodiče nebudou uplatňovat daňovou úlevu. Nebudeš mít od státu zdarma zdravotní pojištění, budeš se muset registrovat na úřadu práce, nebo si najít zaměstnání.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.10.18 19:12

Napadlo mě ž bych do Zábřehu šla i na denní studium.. pořád to mám mnohem blíž než Brno.. ale rodičům dělá problém, že to není stejný obor :nevim:

Reklama

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

České porodnice nedodržují standardy pro podporu kojení, ukázal průzkum

Jak před pár dny informoval portál iDNES.cz, porodnice by podle UNICEF a... číst dále >

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Články z Expres.cz