Chtěla bych se zbavit břicha, hubnout nepotřebuji

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
12.7.21 22:22

Tlusté břicho

Zdravím, chtěla bych se zeptat už delší dobu mě trápí tlustší břicho, a nevím jak se toho zbavit chtěla bych mít normálně rovné břicho, a to když se najím tak je večer větší ale tak to je logický, ale ráno před snídaní, mám prostě pořád trochu větší břicho, tlustá nejsem váhu si myslím, že mám v normě, chtěla bych se ale zbavit toho břicha, ale přitom zhubnout nechci, jako maximálně přes břicho, ale jinak ne, vím, že jednou když jsem byla na endokrinologii kvůli štítné žláze, tak mě poslala ještě na ultrazvuk břicha a ten byl v pohodě takže nic vážného by to nemělo být, ale nevíte někdo prosím jak se toho zbavit, jiný zdravotní potíže nemám, jo a těhotná nejsem

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19427
12.7.21 22:28

Všichni říkají, že ploché bricho je hlavně o jídle, tak co jíš?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1310
12.7.21 22:31

A to břicho se ti zvětšilo poslední dobou, aniž bys přibrala? Pokud máš pocit, že to není “jen” podkožní tuk, tak s tím jdi k praktickému lékaři, někam tě pošle. Pokud je to tuk, dá se to upravit stravou a cíleným cvičením, ale s tím by to měl taky poradit odborník.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12.7.21 23:16

V normě být můžeš ale je rozdíl jestli bude více tuku nebo svalů.. výřad sladké nápoje a cukr, přidej zeleninu, ovoce pravidelně se stravuj nejlíp stejné jídla stále dokolečka a začni se aktivně hýbat:) zázračným způsobem ploché břicho mít nebudeš
Edit: a tuk z břicha jde dolů až jako poslední myslím :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
582
13.7.21 00:08

Ja jsem stihla, 52 kg ale bricho taky mam. Jsou dny kdy je opravdu mensi ale odviji se to od jidla. Ploche bricho proste neudelas jinak nez jidlem. To je ta nejhrosi partie na hubnuti

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
20323
13.7.21 07:59

No musíš cvičit, srovnat postoj, zpevnit tzv „core“ hluboce uložené svaly zad a pánve a posílit břišní svalstvo.

Tedy pokud skutečně nemáš přílišne množství tuku v těle. Taky může být tzv thin fat, tedy někdo kdo díky drobné konstituci mizerně životosprávě a nedostatku pohybu nevypadá tlustě, ale nemá žádnou svalovou hmotu takže objem tuku v těle je stejně vysoký jako u lidí s nadváhou. Tam je řešením vyvážená stává a pohyb.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13.7.21 08:54

Souhlasím a přidávám se. :) Jsem štíhlá, ale tuk se ukládá na břiše. Nejvíc ale zabírá

  • vysadit lepek nebo přesněji řečeno snížit sacharidy. Pokud jím chleba s něčím nebo těstoviny či sušenky, tak jen dopoledne. Zkus třeba péct semínkový chleba nebo low carb chleba.
  • přidat bílkoviny (jogurt, tvaroh, maso, tempeh)
  • přidat vlákninu (zelenina, ovesné vločky, psyllium)
  • přidat aerobní aktivitu (rychlá chůze, orbitrek, běh) obden.
  • nepít alkohol (schované kalorie a žraní blbostí)
  • snížit spotřebu kávy (to mám na sobě vypozorované, jsem po ní oteklejší a taky mám tendenci si k tomu dávat něco sladkého)

Strašně moc mi pomohla appka Kalorické tabulky. Jednou za čas si tam zapisuju, co jím, a po pár dnech člověk zjistí, jestli se cpe nevyváženě, čeho má moc a čeho málo. Jinak zpevnění středu těla je určitě základ pro každou postavu, ale že by to bylo vizuálně vidět, to mi nepřijde. Břicho je vážně hodně o jídle.

Monika

P. S. A první pomoc při tlustém břichu je jednoduchá – narovnat se! :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat