Trable s antikoncepcí

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
2
23.11.19 12:49

Trable s antikoncepcí

Dobrý den,
uměli byste mi poradit prosím? Jsem docela vystrašená. :( A jelikož je sobota tak na gyndu nemůžu…
Jde o to, že jsem si od čtvrtka zapomněla vzít prášky a přišla na to dnes ráno. Tudíž ke dnešku to jsou 3 zapomenuté tablety. A já blbá zpanikařila a všechny 3 si vzala najednou s tím, že od zítra budu zase brát jednu denně jakoby se nic nestalo…
Ale v poledne jsem začala menstruovat (v platíčku mi zbývá ještě 6 tablet) a teď nevím jak pokračovat dál?
Tablety už nedobírat a mít teď tu menstruační pauzu (počítala bych teda že od čtvrtka) a pak si vzít nový platíčko od středy a pokračovat normálně jako dodnes? (ikdyž nevím když jsme si tedka vzala ty tři tablety najednou)
Nebo to normálně dobrat i přes menstruaci a pak si udělat tu pauzu…?

Strach o těhotenství nemám, jde mi jen o to, jak se dostat zpátky na správnou kolej, co se užívání antikoncepce týká…

Děkuji moc za jakoukoliv radu!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4303
23.11.19 13:11

Taky se mi to nedavno povedlo,,ze jsem vynechala 3 prasky, ale bylo to nekdy v pulce platicka, tak jsem volala na gyndu a tam mi doporucili, abych prestala prasky brat, pockala na MS a zacala brat novy plato, jak se to dela, kdyz se s antikoncepci zacina… na tvym miste bych uz prasky nebrala a pockala na dalsi ms a pak zacala novy plato..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2458
23.11.19 13:24

Ahoj, je to logické, že když zapomeneš 3 prášky dost pravděpodobně začneš krvácet. Vždyť přeci, když děláš týdenní pauzu (pokud jí děláš), tak taky „menses“ dostaneš cca za 2-4 dny. Píšu záměrně menses v úvozovkách, protože to není normánlní přírodní menstruace, ale takzvané krvácení ze spádu (poklesu hormonů, které tělu v těch práškách dáváš). Teď, když bereš ATK, tak cyklus neřídí tvoje tělo, ale ty platíčka, co zobeš :D takže kdykoliv dokončíš braní (správně 21 dní), dáš pauzu a za pár dní začneš krvácet. Pak zas po týdnu najedeš na další plato. Když tohle uděláš dřív, třeba 15 den platíčka a vynecháš víc pilulek, tělo to považuje za tu pauzu, hormony klesnou a začneš krvácet. Na tento cyklus už bych je vysadila a pak začala brát jako, když bys začínala znova s anikoncepcí. Každopádně teď nejsi chráněná.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
394
23.11.19 17:55

Jak píšou holky, tuhle menstruaci přečkat bez léků, počkat si na další a s tou začít znovu, jako když jsi začínala. Do příště - zpětně do sebe zapomenuté prášky neládovat, tím se to (bohužel) nedožene, haha… :andel:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
24.11.19 11:30

Děkuji moc za rady! :)

každopádně až si vezmu po týdnu nové platíčko, budu zase chráněná?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2458
24.11.19 12:52
@Kofi1997
@Kofi1997 píše:
Děkuji moc za rady! :)každopádně až si vezmu po týdnu nové platíčko, budu zase chráněná?

Já bych na to úplně nespoléhala, ale zkus se spíš podívat na nějaké odborné poradny o ATK.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat