Antikoncepce - menstruace

Anonymní
19.11.19 16:19

Antikoncepce - menstruace

Ahoj vsem, chci se zeptat, uzivam hormonalni antikoncepci, beru ji vzdy priblizne ve 20 hodin vecer. Predevcirem jsem vecer zapomnela a vzala si ji tedy az vcera cca kolem 14, kdyz jsem si to uvedomila. Dale pak vecer ve 20 jako bezne. Dnes citim lehkou bolest v podbrisku a na toaletnim papiru lehce ruzove skrvny. Chci se zeptat, mam menstruaci „pustit“ a dalsi tabletky neuzivat a nebo dal brat s tim, ze se to zastavi? Ted se mi menstruace nehodi, nicmene nechci ji ted dal zbytecne uzivat, pokud se MS stejne rozjede. Moc dekuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1064
19.11.19 16:27

Dal ber, jak si zvykla, at si to zbytecne nerozhazis

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
790
19.11.19 16:39

Přečti si pribalovy leták.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.11.19 16:40
@Ernais píše:
Dal ber, jak si zvykla, at si to zbytecne nerozhazis

@Ernais A myslis, ze se to „zastavi“? Abych ji nebrala jeste 2 dny a stejne se to rozjede :D

  • Nahlásit
  • Citovat
1064
19.11.19 16:42
@Anonymní píše:
@Ernais A myslis, ze se to „zastavi“? Abych ji nebrala jeste 2 dny a stejne se to rozjede :D

A vadi to snad necemu?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.11.19 16:44
@JancaS84 píše:
Přečti si pribalovy leták.

@JancaS84 Tam jen pisou, ze muze byt snizena ucinnost. (opozdeni o vic jak 12 h)

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
19.11.19 16:44

@Ernais no to je otázka :roll: :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
19.11.19 16:48
@Ernais
@Ernais píše:
A vadi to snad necemu?

Kdyby mi to bylo jedno, tak se vubec neptam a udelam pauzu :)

  • Nahlásit
  • Citovat
790
19.11.19 17:10
@Anonymní píše:
@JancaS84 Tam jen pisou, ze muze byt snizena ucinnost. (opozdeni o vic jak 12 h)

Nevím teda jakou máš, ale co jsme brala já tak tam bylo vždycky že si máš vzít další prášek co nejdřív a pokračovat v užívání. Jedině ve 3 týdnu užívání buď nebrat a udělat hned pauzu a nebo ji nedělat vůbec.
Nechraneny styk si měla? Pokud jo, tak bych to vůbec neriskovala.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.11.19 18:59
@JancaS84
@JancaS84 píše:
Nevím teda jakou máš, ale co jsme brala já tak tam bylo vždycky že si máš vzít další prášek co nejdřív a pokračovat v užívání. Jedině ve 3 týdnu užívání buď nebrat a udělat hned pauzu a nebo ji nedělat vůbec.
Nechraneny styk si měla? Pokud jo, tak bych to vůbec neriskovala.

Ja ji vzala hned.. me nejde vubec o otehotneni a zadny styk a nebo podobne nyni neresim.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama