Poradna dětského psychologa
PhDr. Václav Mertin
O celém incidentu bych určitě informovala vedení a probrala s ním další postup. Podle mě nejlépe se to znovu pokusit mamince vysvětlit ideálně za přítomnosti vedení ať matka vidí, že věci nezametáte pod koberec a vedení za Tebou stojí.
Mne dítě vykládalo, ze se učitelky boji, že držela a nechtěla pustit a nadávala mu, fakt ten jeden den nechtěl do školky, brečel a bál se… mela jsem v hlave hrozny scenare, jak chudak moje dite ve skolce trpi.. pak jsem trochu vychladla, kluk se taky uklidnil, tak jsme to dal neřešili. Druhy den rano jsem sla za učitelkou a ta mi řekla, že kluk běžel po třídě a ona ho chytla, protože v zatacce padal a hlavou málem vrazil do stolu, pak mu vynadala, že se ve třídě nebeha. Tak jsme mu spolecne vysvetlily, že učitelka mu nechtěla ublížit, že ho vlastně zachránila a jelikož padal, musela ho chytit pevneji..a že mu vynadala, za to si taky může sám, nemá co běhat po třídě, skolkova pravidla už dávno znal.
Vaše holčička to evidentně doma vylicila taky jako pomalu týrání a maminka místo soudnosti věří ji, s tím asi nic nezmuzes. Řekni to vedení, ať jste za jedno a dal bych se v tom nepitvala.
Nic podobného se mi nestalo neb nejsem učitelka.
Děti jsou různé každopádně klidně jí mohlo nějaké dítě praštit nebo se praštila sama a zapomněla na to ale zapamatovala si zážitek jak jsi ji chytla.
Ní a když se maminka přála kde se ti to stalo tak si vzpomněla na tebe. Je možný že to že se někde praštila vypustila z hlavy. Kdyby jí někdo praštil tak že tam má modřínu tak o to víš neb by byl rev.
Jo… A poslední věc pokud se budou holčičce často dělat modřiny jen tak raději bych upozornila maminku. Může za tím být nemoc.
Děti si prostě rády vymýšlí, takových incidentů zažiješ jistě víc.
Ale to, že se to ve školce mydlí, jistě z tvé pozice ovlivnit lze.
Máte doma předškoláka nebo prvňáčka?
Přidejte recenzi své školce, sdílejte zkušenosti a pomozte ostatním rodičům s výběrem.
PDF ke stažení a tisku zdarma.