Učitelky, co na nástěnku?

2970
27.8.13 05:58

Učitelky, co na nástěnku?

Ahoj,

chtěla jsem vás poprosit, jestli byste se nepodělily o tipy, co dát dětem na nástěnku :) Jsem čerstvá učitelka a dostala jsem 7. třídu.
Nemáte někdo zajímavý nebo originální nápad, jak třídu vyzdobit?

Díky :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2309
27.8.13 07:23

Teda nejlíp je, když si to udělají děti. Myslím, že první den nebudou mít problém s tím, že na nástěnce nic není a pak ných hned udělala něco v rámci třídnických prací, napadá mě buď tablo z fotek když byli malí, nebo jak oni to umí jako streetstylem napsaný jejich jména. Můžeš ji nechat na třídní pravidla, který si děti zvolí a sepíšou…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10048
27.8.13 07:38

Co si pamatuju tak učitelka zaplnila část nástěnky, nějakými pravidly, přehledem akcí v roce atd a první den nám řekla ať se domluvíme co na nástěnce bude, myslím že sedmáci tohle uvítají :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65353
27.8.13 07:43

Hlavně termíny prázdnin tam dej :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1998
27.8.13 07:50

My jsme tam meli tabulku se jmeny a davali se cerne a cervene puntiky za splneni/poruseni pravidel(ne/smazana tabule, nedoneseny ukol, vyrusovani, zvonici mobil v hodine, za aktivitu,..) vzdy na konci mesice se body secetli a vyhlasil se nejpilnejsi zak tridy..(posledni mista se nijak nekomentovala, pro nektery to byla dobra motivace a pro ucitelku takovy prehled, jak je kdo aktivnia tak)
Pak nabidky krouzku v ramci skoly, otviracka v bazenu, knihovne, pak si taky pamatuju, ze tam byly ustrizky jak poznat sikanu, jak pomoci sikanovanemu, jak poznat drogove zavisleho a co to s clovekem dela..Kdyz si na to vzpomenu, vzdycky se mi vybavi ty fotky..puvodne krasny lidi a po treba pul roce totalni trosky s bolakama obliceji, vychtrlici..takovy chodici mrtvoly..

To zabralo pulku nastenky, na druhou pulku jsme to vymysleli jako trida..

• načítám...
  • Citovat