Uklízečka na plný úvazek - co k tomu potřebuju?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Yanninka
Povídálka 21 příspěvků 01.01.19 12:51
Úklízečka na plný úvazek

Chtěla bych uklízet na živnostenský list. Jsem úplný začátečník, protože jsem dotěd byla zaměstnanec. Budu ráda za jakýkoli postřeh, zkušenost od toho, kdo se tím živil nebo živí, zatím moc nevím na co přesně se ptát, tak začínám diskuzi tak nějak všeobecně ;)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
ngauruhoe
Ukecaná baba ;) 1076 příspěvků 01.01.19 12:57

A byla jsi zaměstnanec v oboru nebo budeš v komerčním uklízení úplně zelená?

Yanninka
Povídálka 21 příspěvků 01.01.19 13:05

@ngauruhoe
Teď jsem na rodičáku a cca půl roku uklízím na ŽL pod firmou,před půl rokem jsem byla úplný zelenáč… chtěla bych pak v uklidu pokračovat, protože mi vyhovuje to,že si můžu sama určit v kolik hodin půjdu uklízet což se s prvkem hodí,jenže bych už pak chtěla pracovat sama na sebe

ngauruhoe
Ukecaná baba ;) 1076 příspěvků 01.01.19 13:17

S podnikáním (úřady, povinnosti,… ) neporadím. S úklidem už nějakou představu máš. Chce to mít jasnou představu, co uklidis a co už fakt ne. Dobrý je napsaný seznam, který klientovi předlozis, kde bude vypsáno, co uklizis. Pro Tvoji efektivitu je třeba system úklidu. Ujasni si, jestli budeš uklízet vlastními nebo klientovymi prostředky. V dnešní době bych nabízela i ekouklid. Zjistit si, jak uklízet různé povrchy. Bohatší lidé mohou mít méně běžný nabytek, podlahy,… Pojistku na blbost. A hlavně mysli na to, že se to odráží na zdraví, tak eliminuj rozprašovače a agresivní chemie.

Já bych se zaměřila na pravidelné klienty. Tam doporučuji sledovat jejich chování a jít jim vstříc v tom, co oni považuji za dulezite. A vždy udělat „něco navíc“.

Jestli máš nějaké konkrétní otázky, klidně piš. Hodně štěstí v podnikání.

Manticora
Ukecaná baba ;) 1857 příspěvků 01.01.19 13:35