Uplatnění jako učitelka s jedním předmětem

345
10.3.14 16:10

Uplatnění jako učitelka

Prosím všechny učitelky o rady. Studuji na FF Český jazyk a literaturu, příští rok budu končit bakaláře. Hned chci jít na navazující studium. Zároveň dělám pedagogické minimum.

Chci se zeptat, je možné zažádat si o práci učitele češtiny po bakalariátu?
Jaké budou moje šance najít práci s jedním předmětem?
Po dostudování mi bude 36 let. Není pozdě žádat o práci učitelky bez praxe?

Děkuji moc za rady. Jen bych ráda věděla, že to moje studium má nějaký smysl a nedělám to jen pro zábavu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5768
10.3.14 16:13

Tak v šestatřiceti rozhodně pozdě není, s češtinou se chytneš vždycky a i kdybys to dělala pro zábavu..nic špatnýho na tom nevidim :D Ale rozhodně to smysl má.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5768
10.3.14 16:14

Navíc v době, kdy se pořád mluví o tom, že je potřeba kvalifikovaných učitelů… Jdi do toho.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
32917
10.3.14 16:16

No, to je akorát pro mě..jenže já jsem mgr. + ped. minimum, mám teda jeden předmět, dějepis. Teď jsem na RD, ped. minimum jsem dělala při dítku. Takže taky budu zkoušet bez praxe..a ráda bych učila. Tak snad to vyjde..
Je mi 30.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
345
10.3.14 16:16
Jéééééé, děkuji. Udělalas mi radost :kytka: Manžel mi totiž tvrdí, že mě stejně s jedním oborem nikde nevezmou :,(
@Hadí ocásek píše:
Tak v šestatřiceti rozhodně pozdě není, s češtinou se chytneš vždycky a i kdybys to dělala pro zábavu..nic špatnýho na tom nevidim :D Ale rozhodně to smysl má.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
345
10.3.14 16:17
Andělko, ty jsi ještě mladá. Já budu už za zenitem:-)
@andelka83 píše:
No, to je akorát pro mě..jenže já jsem mgr. + ped. minimum, mám teda jeden předmět, dějepis. Teď jsem na RD, ped. minimum jsem dělala při dítku. Takže taky budu zkoušet bez praxe..a ráda bych učila. Tak snad to vyjde..
Je mi 30.
  • načítám...