Ventolin a promodralé ruce

1153
21.5.17 14:15

Ventolin a promodralé ruce

Maminky, chtěla bych se zeptat, máte někdo zkušenost s tím, že po Ventolinu se dotyčný začal klepat a promodraly mu ruce? Popřípadě jiná část těla? Stalo se to mé skoro 2 leté dceři a doktoři mě ujišťovali, že to z Ventolinu není, stalo se to 2×, vždy pár minut po dýchnutí, tak by mě zajímalo, jestli někdo neměl podobnou reakci. Podotýkám, že v té době jí nastupovala horečka, měla rozjetý zánět průdušek, nejedla a pila opravdu minimálně, ale dehydrovaná dle dr. nebyla, další vdechy už byly bez jakékoliv rekace.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

487
21.5.17 14:56

Třeba do nemela z ventolinu ale z následku dušnosti, to pry pak nekdy modraji… kdyz se to pak upravilo tak to asi bylo z dusnosti

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2484
21.5.17 15:08

Nestalo se nam to, nicmene to byt muze. Me tedy na to lekar upozornil. Po podani ventolinu muze nastat tachykardie (zvyseni tepove frekvence) a priznaky jsou prave tres, brneni a modrani prstu, koncetin.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama